لرستان؛

اغازعملیات اجرایی اولین مرکز معاینه فنی در دورود

عملیات اجرایی نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان دورود آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معاون فرماندار دورود در حاشیه آئین آغاز عملیات اجرایی نخستین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در دورود گفت:با توجه به مراجعه شهروندان دورودی به شهرهای همجوار برای انجام معاینه فنی خودرو احداث این مرکز از نیازهای اساسی شهرستان بوده است. 

یعقوب بختیاری خاطرنشان کرد: نقص فنی در خودروها باعث بروز حوادث و خسارات مادی و جانی می شود که فعالیت این مراکز نقش مهمی در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای خواهد داشت. 

مدیر مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در دورود گفت: احداث مرکز معاینه فنی یکی خواسته های مردم دورود بود چرا که در گذشته مردم برای معاینه فنی می بایست به شهرهای همجوار سفر می کردند. 

سیدمصطفی افزود:این مرکز در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و با سرمایه گذاری 12 میلیارد ریال و بدون دریافت تسهیلات ساخته خواهد شد. 
وی بیان کرد: دستگاه ها و تجهیزات این مرکز از برند SPACE که بزرگترین تولید کننده تجهیزات معاینه فنی از کشور ایتالیا است استفاده شده که در کیفیت خدمات دهی بسیار موثر است. 

وی با بیان اینکه مرکز معاینه فنی دورود برای پنج نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد اضافه کرد: مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان دورود در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. 

انتهای پیام/ا 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار