کرمانشاه؛

پرونده سلامت الکترونیک مرتفع کننده نگرانی‌ های بهداشتی

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: یکی از افتخارات ما این است که توانستیم افرادی که بیمه نداشتند را تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین کریم گفت: پرونده سلامت الکترونیک از زیرساختهای مهمی است که خیلی از نگرانی‌های بهداشتی را مرتفع می‌کند و یکی از زیرساختهای مهم برای اجرای برنامه‌های پیشگیری است که کار آن در استان به طور جدی آغاز شده است.

وی افزود: دولت طرح تحول را به حوزه سلامت دهان و دندان گسترش داده و هرشهرستانی که بستر لازم را فراهم کند، امکانات بسیار خوب دندانپزشکی را به آن شهرستان تحویل خواهیم داد.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به آمار بالای بیکاری استان گفت: بیکاری ۲۲درصدی استان و توسعه نیافتگی نتیجه کشمکش‌های داخل استانی است، ما هنوز نمی توانیم درکنار یکدیگر قرار گرفته و گفت و گو کنیم و متاسفانه این مهم و طراحی مسیر مشخص و هدف واحد را هنوز یاد نگرفته‌ایم.
 
کریم با بیان اینکه همدلی، محبت، صمیمیت و درک متقابل می‌تواند باعث موفقیت شود، گفت: استان کرمانشاه به آرامش نیاز دارد و  شهرستان‌هایی که دارای آرامش هستند و همدل و همراهند دارای سرمایه بزرگی هستند و کارهای مهمی در آنها انجام می‎شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار