کرمانشاه؛

قول مساعد دولت برای عبور زوار از مرز خسروی

استاندار کرمانشاه از تصمیم دولت تدبیر و امید در زمینه عبور زوار اباعبداله الحسین (ع) در اربعین سال آینده از طریق مرز خسروی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رازانی گفت:در اولین روز از این سفر سمینار سراسری استانداران کشور برگزار شد که در این همایش موضوعات مختلفی همچون آیین اربعین حسینی، انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراها و همچنین مسایل مهم دیگری در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و امنیتی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


این مقام عالی استان موضوع اربعین را یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست معرفی کرد و گفت: ابعاد مختلف آیین باشکوه اربعین حسینی از جمله تعداد زوار و اقدامات انجام شده مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار گرفت.

 رازانی اظهار داشت: در این زمینه مقرر شد تمامی اقدامات لازم از جمله مسایل مربوط به برقراری امنیت مسیر در داخل عراق پیگیری شود و سایر تمهیدات لازم در داخل کشور و به ویژه در کرمانشاه، صورت گیرد.

این مقام عالی استان عنوان کرد: در این سمینار تاکید شد موضوع عبور زوار از مرز خسروی به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و در صورت لزوم مدیران مربوطه مسافرت هایی به کشور عراق انجام دهند و همچنین به منظور برنامه ریزی بهتر، مقامات کشور عراق نیز به ایران سفر کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.