ساری،

حضور نماینده مازندران در لیگ سه فوتبال

مراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد و پنج نماینده مازندران در گروه دوم و سوم رقابت ها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، شهدای بابلسر، شهدای ماکران میاندورود، شهرداری جویبار، صنعت ساری و مقاومت نوین ساری پنج تیم مازندرانی حاضر در مسابقات هستند.

هفته اول رقابت ها ۲۶ دی ماه برگزار خواهد شد و در گروه اول سه تیم مازندرانی صنعت و مقاومت نوین ساری و شهرداری جویبار به مصاف شهرداری کامیاران، شهدای رزکان کرج، فرش طلایی ساوه، مقاومت تهران، آلومینیم آبسکون تهران، ملی پوشان تبریز و چوکای تالش می روند.

تیم های شهدای بابلسر و شهدای ماکران میاندورود نیز در گروه دوم با تیم های یاران غدیر هشتگرد، استقلال جوان گلستان، انتظار بجنورد، نسل ابومسلم مشهد، استقلال جنوب تهران و امید حسن آباد همگروه هستند.

در این مسابقات ۳۰ تیم حضور دارند و در سه گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت با هم دیدار می کنند که در پایان بازی ها تیم های اول گروه به لیگ دسته دوم کشور صعود می کنند و سه تیم دوم‌ گروه ها و بهترین تیم سوم از لحاظ امتیازی به صورت ضربدری دیدار می کنند تا دو تیم دیگر هم جواز صعود به لیگ دو را کسب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار