صبای قم بلاتکلیف ترین تیم لیگ!

اتفاق های روز گذشته در باشگاه صبا باعث شده تا این تیم بلاتکلیف ترین تیم لیگ برتر باشد.

صبای قم بلاتکلیف ترین تیم لیگ !به گزارش خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان شاید بتوان گفت این روز ها باشگاه صبای قم به اندازه چند باشگاه مشکل دارد.روز گذشته تنها خبرها از اردوی صبایی ها،در مورد نقل و انتقالات بود. 

حامد لک تصمیم گرفته بود تا رضایت نامه خود را از مسئولان بگیرد و راهی سوئد شود. اتفاقی که در آخر رخ نداد و سرانجام  وی به سایپا پیوست. 

همچنین اخبار دیگری مبنی بر جذب چند بازیکن از باشگاه های مختلف توسط صبایی ها به گوش می رسید که ناگهان تمام رسانه ها در مورد خبر جدایی سرمربی اش یعنی صمد مرفاوی و جانشینی سهراب بختیاری زاده نوشت. 

مسئولان صبا در ابتدا مدعی شدند که سهراب بختیاری زاده قرار است جانشین ساکت الهامی شود و قرار نیست جای صمد مرفاوی را بگیرد،اما  لحظاتی بعد خبر استعفای مرفاوی شنیده شد. 

حال این باشگاه که از فصل های گذشته با مشکلات مالی بسیاری روبه رو بود بار دیگر درگیر حواشی شد. صبا نتوانست در ابتدا حضور پر رنگی در فصل نقل و انتقالات داشته باشد و بازیکنان خوبی جذب کند.در ادامه کار، همین مشکلات مالی چندین بار دامن گیر صبا شد و باعث شد این تیم با اعتصاب بازیکنان مواجه شود و در ادامه نتایج بدی کسب کند و در پایان نیم فصل نخست تیم پانزدهم جدول باشد و خطر سقوط را بیش از همیشه احساس کند. 

اکنون مشخص نیست که تکلیف صبا چیست و سرمربی این تیم چه کسی است، بر اساس شنیده ها قرار است بازیکنان این تیم به دلیل بروز مشکلات مالی دست به اعتصاب بزنند و در تمرینات حاضر نشوند. این در حالی است که دیگر تیم های لیگ برتر در این مقطع زمانی در اردوهای خود به تمرین مشغول هستند و باشگاهی نیست که که در فصل نقل و انتقالات حضور نداشته باشد. 

علاوه بر آن شنیده شده که بار دیگر صمد مرفاوی قصد بازگشت به صبا را دارد!اتفاقی که بسیار عجیب است. 

متاسفانه مسئولان صبا هم پاسخ گو نیستند تا وضعیت این تیم مشخص شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار