اهواز؛

رعایت قانون نخستین اصل در اتومبیل رانی

رئیس هیات اتومبیل رانی خوزستان گفت:رعایت قانون، نخستین اصل در اتومبیل رانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در اقدامی فرهنگی از علاقه‌‌مندان به رشته‌های این هیات دعوت ‌کرد تا زیر نظر این هیات به فعالیت در پیست ورزشگاه غدیر اهواز بپردازند.

ابراهیم جوانمردی در این باره اظهارکرد: بعضاً مشاهده می‌شود برخی افراد علاقمند به سرعت و هیجان در سطح شهر و معابر عمومی دست به انجام حرکات نمایشی پرخطر می‌زنند که اساساً در ورزش کشور جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه رعایت قانون نخستن اصل در اتومبیل رانی می باشد، افزود: انجام اینگونه حرکات علاوه بر اینکه برای علاقه مندان مخاطراتی به دنبال خواهد داشت، یک هنجار شکنی اجتماعی است و باعث برهم زدن نظم عمومی و سلب آسایش دیگر شهروندان می‌شود .

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان عنوان کرد: این هیئت از تمامی علاقه مندان به سرعت  و ورزش مهیج اتومبیل رانی و همچنین موتورسواری دعوت می کند تا برای تخلیه هیجانات خود در محیطی ایمن و ورزشی که هیات استان درنظر گرفته است، حضور پیدا نمایند.

جوانمردی افزود: به این منظور علاقه مندان می توانند جهت استفاده از  پیست اتومبیل رانی و موتورسواری هیات واقع در مجموعه ورزشی غدیر اهواز، به دفتر این هیئت واقع در ورزشگاه تختی مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی علاقه‌مندان پس از ورود به پیست، بیمه ورزشی خواهند شد و می‌توانند ضمن تخلیه هیجانات خود، توانایی‌های‌شان را نیز به منظور جذب برای انجام فعالیت حرفه ای نشان دهند.

ابراهیم جوانمردی در پایان بیان داشت: از تمام دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و قضایی استان به ویژه سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان، آقای صادقی گندمانی معاونت محترم دادستان کلانشهر اهواز، سرهنگ قدرتی رئیس پلیس راهور استان، فرماندهی انتظامی کلانشهر اهواز، سرهنگ پیریایی رئیس پلیس راهور اهواز و همچنین فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که ما را در برنامه های هیات یاری می دهند، کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.