یاسوج؛

لزوم رفع مشکلات ستادهای عتبات عالیات در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم رفع مشکلات ستادهای عتبات عالیات در این استان تأکید کرد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید موسی خادمی در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات از اقدامات و تلاش‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تقدیر کرد و گفت: این ستاد در مدت زمان کوتاهی که فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده تاکنون اقدامات خوب و قابل قبولی را انجام داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خدمات‌رسانی ستاد عتبات عالیات استان به زائرین خارجی اباعبدالله‎الحسین(ع) در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: کار اعضای ستاد در ارائه خدمات به زوار خارجی کاری مهم، باارزش و قابل احترام است و از اینکه با وجود موانع بسیار به زائران امام حسین(ع) خدمات ارائه کردید از شما سپاسگزاریم.

وی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ستاد عتبات عالیات در شهرستان‌ها هم تشکیل شده که همه تلاش خود را برای رفع مشکلات ستاد استانی و ستادهای شهرستانی انجام خواهیم داد.

در ادامه فرج‌الله نظرپور رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد به ارائه گزارشی از خدمات این ستاد پرداخت و گفت: یک میلیارد تومان از نذورات مردمی به موکب استان در مرز شلمچه کمک شد که در موکب استان در مرز شلمچه 144 هزار زائر خارجی مورد پذیرایی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: ستاد عتبات عالیات کشور در سال جاری دو ماموریت را به ستاد عتبات عالیات استان محول کرده که ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف و ساخت چهار درب در شهر مقدس کاظمین از ماموریت‌های محوله به ستاد استانی است که امیدواریم با همکاری مردم این دو ماموریت به خوبی انجام شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشارکت‌های مردم استان برای بازسازی عتبات عالیات گفت: در سه ماهه جاری 70 میلیون تومان از کمک‌ها و نذورات مردمی تنها در مرکز استان جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: با همکاری رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی از نوع فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات شاهد مشارکت بیشتر مردم استان در این امر خداپسندانه خواهیم بود.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.