اردبیل؛

صفحه خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل راه اندازی می شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: صفحه خبرگزاری صدا و سیما در 17 مرکز استان راه‌اندازی شده و در آینده نزدیک در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عبدالله مددی در جلسه اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر که در صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد، افزود: روز استقلال در تمامی کشورهای دنیا مسئله مهمی است و دهه فجر نماد استقلال کشورمان است که خوشبختانه هر سال پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود.

وی افزود: انقلابی بودن و انقلابی ماندن دو اصل بسیار مهمی است که رهبر معظم انقلاب امسال به این مسئله توجه ویژه‌ای داشتند و این دو اصل در کنار هم باعث مایوس شدن دشمنان اسلام می‌شود که باید به این مسئله توجه ویژه‌ای انجام شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تهدیداتی که از جانب بیگانگان متوجه کشورمان انجام می‌شود با حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خنثی می‌شود و این نشان از فهم عمیق سیاسی ملت بزرگ ایران است که همیشه آماده حضور در صحنه است.

مددی با اشاره به نقش زنان در انقلاب اسلامی ادامه داد: کارهایی که بانوان انقلابی ما از آغاز انقلاب و جنگ تحمیلی تا مراحل حساس دیگر در نظام و انقلاب داشتند بسیار قابل توجه است و باید توجه بیشتری به زحمات این افراد در عرصه‌های مختلف انجام شود.

وی تصریح کرد: صدا و سیما به دلیل تعهد رسانه‌ای و انقلابی حضور گسترده مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر را پوشش می‌دهد و این مسئله باعث ناکامی دشمنان در پیشبرد اهداف شیطانی خود می‌شود.

وی افزود: تاکید بر وحدت و دوری از تفرقه در مقطع حساس کنونی که کشور ما در آن قرار دارد وظیفه همه اقشار مردم از هر طیف و گروهی است و برنامه‌های صدا و سیما هم در پیروی از این سیاست انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن نصیر
۱۱:۲۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
سلام.لطفا برای یک بار هم شده صدا وسیمای اردبیل بیاید کوچه محمدزاده واقع در محله هلال احمر روبروی سه راه جهاد قدیم شهرستان گرمی که 30سال هست روی اسفالت ندیده برنامه تهیه کند،علارغم نامه نگاریها شهرداری رسیدگی نمی کند،در کل این شهرستان صاحب نداره،حتی پیاده روهای نامناسب و غیر همسطح که ان هم پر ماشین و تعمیرگاهها و فروشندگی انواع وسایل شده که مردم نمی توانند از پیاده روها تردد کنند.اهالی رسانه شماها به داد این شهر برسید. تشکر