ساری؛

اعتیاد به مواد مخدر مولد آسیب های اجتماعی

مواد مخدر و اعتیاد به آن امروزه یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سروان قاسم گرجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر در جمع کارکنان دانشگاه آزاد بهشهر اعتیاد به مواد مخدر را مولد بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی دانست و گفت: مواد مخدر و اعتیاد به آن امروزه یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: این مواد مخدر با تبلیغاتی سو و معکوس موجبات تحریک اقشار مختلف جامعه بویژه تعداد بسیاری ازجوانان برای مصرف آن را مهیا می کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر گفت : مواد مخدر صنعتی به خاطر تاثیر مستقیم بر سیستم عصبی مرکزی مغز انسان و ایجاد توهم در فرد در برخی از موقعیت ها و زمان ها ارتباط فرد را با دنیای واقعی قطع کرده و فرد را به دنیایی جدید و تخیلی که در واقع وجود خارجی ندارد، وارد می کند.

سروان قاسم گرجی افزود : فرد مصرف کننده دچار توهم شده و در دنیای وهم و خیالی خود رفتاری را انجام می دهد که متاسفانه بازتاب این رفتار قربانیانی دارد.

وی گفت : بسیاری از قربانیان به همین آسانی از کنار این افراد جان سالم بدر نبرده و در مواردی قتل افراد به ویژه زنان و فرزندان حاصل اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر،اغلب جرایم را ریشه در اعتیاد به موادمخدر برشمرد و افزود: باید با کار فرهنگی و اجتماعی از گسترش این بلای خانمانسوز پیشگیری کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.