اصفهان؛

براثر دو حادثه رانندگی در جاده مرنجاب آران و بیدگل 9 نفر مصدوم شدند

مسئول امور مناطق اورژانس 115 آران و بیدگل گفت: در دوحادثه جداگانه رانندگی که امروز در جاده مرنجاب آران و بیدگل رخ داد در مجموع 9 تن مصدوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی قربانیان  افزود: براثر واژگونی یک دستگاه لندکروز در کیلومتر 30 جاده کویر مرنجاب 4 نفر از سرنشینان شامل سه زن و یک مرد بعد از اقدامات اولیه با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان بهشتی کاشان منتقل شدند.
وی با بیان این که این حادثه ساعت 12 ظهر گزارش شد افزود: پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان اورژانس 115، دو واحد امدادی از اورژانس و یک واحد نیز از هلال احمر به محل سانحه اعزام شدند که همه مصدومان شکستگی هایی در نواحی مختلف بدن داشتند و به وسیله خودروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
وی هم چنین از حادثه دیگری که ساعت 15 گزارش شده است خبر داد و بیان کرد: در این حادثه نیز یک دستگاه خودروی پژو206 واژگون شده بود و پنج سرنشین این خودرو مصدوم شدند.
وی ادامه داد: با اعلام حادثه به اتاق فرمان اورژانس سه واحد امدادی از اورژانس و هلال احمر،به محل اعزام شدند و سرنشینان مصدوم شده در حال انتقال به بیمارستان هستند.
وی از اعلام جزئیات حادثه دوم تا ساعاتی دیگر خبر داد.
جاده مرنجاب با بیش از 55 کیلومتر بصورت کامل خاکی و دارای پیچ های خطرناک است.
کویر مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان قرار دارد و دارای جاذبه های گوناگون و منحصر به فرد است.
این منطقه در ایام مختلف سال گردشگران و ماجراجویان زیادی را برای گردشگری به سمت خود می کشاند و گاه به دلیل آشنا نبودن تعدادی از گردشگران با منطقه و جاده نامناسب ، حتی خطرات جانی را برای آنان به همراه داشته است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.