ایلام؛

کاهش نرخ طلاق در استان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و امور جوانان ایلام از کاهش نرخ طلاق در استان ایلام خبر داد.

کاهش نرخ طلاق در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، محمدرضا تردست در نشست هم‌اندیشی با رؤسای ادارات شهرستان‌ها و دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان فعال در حوزه ازدواج و خانواده که در محل سالن جلسات فرهنگسرای جوان شهر ایلام برگزار شد، گفت : در حال حاضر استان ایلام جزء یکی از سه استان کمتر طلاق کشور بعد از استان سیستان و بلوچستان و چهارمحال بختیاری است.
 
وی افزود : میانگین سن ازدواج در بین جوانان استان برای آقایان 28 سال و 4 ماه و نیز برای خانم‌ها 24 سال و 3 ماه بوده که برای میانگین کشوری 27 سال و 9 ماه برای آقایان و خانم‌ها 23 سال و 3 ماه ذکر شده است.
 
وی تاکید کرد : میانگین سن طلاق مردان در ایلام 33 سال و سن طلاق برای خانم‌ها به صورت میانگین 28 سال گزارش شده است که میانگین کشوری برای آقایان 34 سال و 6 ماه و برای خانم‌ها 30 سال است.
 
وی ادامه داد: بر اساس پژوهش صورت گرفته شده هر چند جزو سه استان کمتر طلاق کشور هستیم ولی از لحاظ زندگی مشترک ذر چهار سال اول زندگی مشترک وضعیت سن طلاق متاسفانه میانگین دوره زندگی مشترک به نسبت میانگین کشوری در حد بالایی جای داریم که به صورتی که میانگین طول مدت زندگی مشترک در کشور هشت سال و 3 ماه برآورد شده که استان ایلام متاسفانه 5 سال و 8 ماه ثبت شده و این گزارش نشان دهنده این روند تغییرات در حوزه ازدواج و طلاق استان است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، طلاق ، کاهش ، ورزش ، تردست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.