مدیر عامل تیم والیبال پارسه:لیگ حرفه ای اخلاق حرفه ای می خواهد

مرتضی اله وردی:قهر در ورزش معنایی ندارد و زمانی که دم از لیگ برتر می زنیم باید اخلاق لیگ برتری نیز داشته باشیم.

مدیر عامل والیبال پارسه : آن آقا هم باید مثل بقیه بازی می کردمرتضی اله وردی مدیر عامل باشگاه پارسه تهران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:ما به عنوان بخش خصوصی که پا در میان لیگ برتری های والیبال گذاشته ایم امکانات داریم و هیچ وقت دست خالی نبوده ایم و تا کنون هم هزینه هایی کرده ایم و برای ماندگاری در لیگ برتر تلاش می کنیم و برای آینده هم برنامه هایی داریم و باید تمامی هزینه های انجام شده را پرداخت کنیم. البته باید بگویم که ما فقط سرمایه گذار هستیم و هیچ کالایی برای تبلیغ نداریم که بخواهیم از این موضوع سوء استفاده کنیم،البته از این بحران خارج خواهیم شد.

وی ادامه داد: با نیامدن چند بازیکن دیگر در تیم بار روانی تیم ما بیشتر شد. من به هیچ وجه قهر را در ورزش نمی پسندم .مگر بقیه بازیکنان قهر کردند و نیامدند. به نظر من آن آقا ( پوریا فیاضی و جواد حسین آبادی ) هم باید مثل بقیه بازیکنان می آمد و در بازی ها شرکت می کرد. زمانی که دم از لیگ برتر می زنیم باید اخلاق لیگ برتری هم داشته باشیم.

اله وردی در پایان گفت: پول خرج می کنیم اما این بدان معنی نیست که مانند بانکها و شرکت های خودرو سازی پول خرج کنیم.چرا بنده باید یک میلیارد تومان پول به یک بازیکن بدهم در قبال آن می توانم آن را به چند بازیکن جوان و مستعد بدهم. فردا صبح در فدراسیون جلسه ای برگزار خواهد شد که بنده متعهد خواهم شد تمامی قراردادها را خودم امضا کنم و تا پایان هفته 30 درصد از قرارداد ها را پرداخت خواهیم کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار