کرمانشاه؛

کودکان باید با حقوق خود آشنا شوند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه بر لزوم آشنایی مربیان کانون پرورشی با حقوق کودکان برای پرورش بهتر آنان تاکید کرد و افزود: کودکان باید با حقوق خود آشنا شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا موزونی  افزود: مربیان باید با حقوق کودک آشنایی داشته باشند تا بتوانند کودک را هم با حقوق خودش آشنا کرده و از این طریق در راستای تعلیم و تربیت انسان‌های مسئول گام بردارند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه پرورش انسان‌های موفق را مهمترین کاری دانست که بر عهده مربیان است و ابراز امیدواری کرد: با آموزش مربیان در حوزه حقوق کودکان بتوان در راستای پرورش انسان‌های موفق گام برداشت.

موزنی ادامه داد: اگر کودکان با حقوق خود آشنا باشند، خواهند توانست در موارد ضروری از حق خود دفاع کرده و از این طریق اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهند کرد که این روحیه در آنها شکل خواهد گرفت.

موزونی  با اشاره به حضور مربیان مراکز شهر کرمانشاه در این نشست یک روزه، ابراز امیدواری کرد: این نشست بتواند کارکردهای لازم را در زمینه آشنایی مربیان با حقوق کودکان و انتقال آن به کودکان داشته باشد.

«آرزو مهرابی» مدرس این دوره یک روزه بود که در محل مرکز شماره 2 شهر کرمانشاه (واقع در سه راه 22 بهمن)برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.