ایمان دشتی با انتشار بیانیه ای از شاهین شهرداری جدا شد

ایمان دشتی کاپیتان سابق شاهین با ارسال بیانیه ای از هواداران و پیشکسوتان شاهین و اهالی فوتبال قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ضمن سلام ،  از همه هواداران و پیشکسوتان شاهین بزرگ و مردم فوتبال فهم دیارم ، کسانی که در تمام مدت بازیگری و مربی گری من  را مورد لطف خود قرار دادند قدردانی می کنم.

نام شاهین همیشه بزرگ بوده ، هست و خواهد بود و خداوند را شاکرم که هرگاه فرصت خدمتگذاری در شاهین بزرگ را داشته ام با تمام توان گام بر داشته ام و در این دو فصل نیز به عنوان عضوی کوچکی از تیم محبوب شاهین در کادر فنی  ،رابط بین باشگاه و کادر فنی با هواداران فهیم بودم.
 
شاهین جایگاه بزرگانی همچون مرحوم جواد گرانبها ، مرحوم تورانی ، مرحوم هوشنگ جلالی ثابت  ، استاد بوالخیری ، استاد بهرام غریب زاده و  استاد محمود ابراهیم زاده بوده است که برای بنده زحمت کشیده اند .
 
شاهین جایگاه مدیران با تعصب و لایقی همچون جناب دکتر حمیدی ، مرحوم زنگویی ، جناب افشار و جناب پوربهی موسس این باشگاه بوده است که بنده فقط افتخار خدمتگزاری برای این باشگاه را داشته ام.

هر چه داشته  و دارم از شاهین بزرگ است  و به لطف حق، محبت بی مثال فوتبال دوستان همراه همیشگی من بوده است و سعی کرده ام همیشه صداقت را سرلوحه کارم قرار دهم تا همواره خداوند نگاهش به سمتم باشد.
 
 
شاهین تیم بزرگی است و به هر حال افراد می آیند و می روند و این نام شاهین است که جاودانه باقی می ماند و از همه شاهینی ها تقاضا دارم تیم خودشان راحمایت کنند تا شاهینمان با غرور و پرواز زیبایش در آسمان فوتبال ایران بدرخشد.
 
در پایان مجدد ؛ از همه ی هواداران شاهین بزرگ  ، پیشکسوتان ، اهالی فوتبال  و دوستانم در سرتاسر ایران که در صفحات مجازی  و با تماس ها و پیام های خود ، بنده را مورد لطف خود قرار دادند تشکر و قدردانی می کنم و مطمئنا هیچ گاه این محبت را فراموش نخواهم کرد و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم./ یا علی

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.