اصفهان؛

تولید داخل نقطه عطفی جهت رشد صنعت و کارآفرینی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تولید داخل نقطه عطفی جهت رشد صنعت و کارآفرینی است و بالاتر از همه عدم وابستگی به خارج نیاز به حمایت از تولیدکنندگان داخلی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد شریعتی  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: سازمان اتوبوس‌رانی و معاونت حمل و نقل اصفهان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در میان کلان‌شهرها شدند.

وی افزود: همچنین در نمایشگاه صنعت حمل و نقل تهران، سازمان اتوبوس‌رانی اصفهان به عنوان سازمان برتر و غرفه آن به عنوان غرفه خلاق انتخاب شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی اصفهان نیز با حضور 20 شرکت‌کننده از سراسر کشور و استان برگزار شد که همه کالاهای عرضه‌شده در این نمایشگاه از برندهای داخلی بود و این افتخار بزرگی برای کشور ماست.

وی تصریح کرد: گسترش تولید داخلی نشان از افزایش توانمندی‌ها و پتانسیل‌هایی است که اکثر این محصولات با اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، بازار تولیدات و سرمایه‌های ایرانی را حفظ کرده و این امر ناشی از رونق مراکز علمی‌تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

شریعتی عنوان داشت: این فعالیت‌ها منجر به جلوگیری از وابستگی به اجانب خواهد شد که بسیاری از تولیدات داخل کشور سهم استان اصفهان بوده و نیازمند حمایت دولت و دیگر مسؤولان است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج کالاهای داخلی و تولیدات ملی خاطرنشان کرد: تولید داخل نقطه عطفی جهت رشد صنعت و کارآفرینی است؛ بالاتر از همه عدم وابستگی به خارج نیز متعاقباً نیاز به حمایت از تولیدکنندگان داخلی دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.