فردا صورت می‌گیرد؛

دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری

اقشار مختلف مردم قم فردا 19 دی،در سالروز قیام تاریخی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید قیام 19 دی باقی بماند،گفت: مقدمات دیدار امسال مردم استان با رهبر معظم انقلاب فراهم شده و مردم استان قم خودشان را برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده می‌کنند.

وی افزود: اقشار مختلف مردم قم یکشنبه ۱۹ دی همچون سنوات قبلی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند. 
 
لطفی با اشاره به دیدار مردم استان قم با رهبر معظم انقلاب گفت: اقشار مختلف مردم قم یکشنبه 19 دی همچون سنوات قبلی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند، این حرکت دو پیام دارد که تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و دیگر تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) است. 
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی بودند، تصریح کرد: امام راحل  بر بزرگداشت قیام 19 دی تاکید داشتند که در این راستا مردم قم هر ساله در سالگرد این قیام با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند و این دیدار، یک دیدار استثنایی است. 
 
لطفی با اشاره به اهمیت روز 9 دی گفت:  9 دی در سراسر کشور به نام روز بصیرت نامگذاری شده است، در شهر قم که مهد انقلاب اسلامی است، روزهای 9 تا 19 دی به نام دهه بصیرت نامگذاری شد. 
 
وی با اشاره به اقدامات دشمن در  فتنه 88 بیان کرد: در فتنه 88 مردم نسبت به دین‌شان احساس خطر کردند و حماسه 9 دی را آفریدند، این حماسه در هیچ دوره دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی تکرار نشده بود و جمعیت مردم شرکت کننده در حماسه 9 دی غیرقابل تصور بود. 
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه سال 88 فتنه‌ای پیچیده با برنامه‌ریزی استکبار جهانی در ایران اتفاق افتاد، افزود: سران این فتنه آمریکا و انگلیس بودند، فتنه در واقع سردادن شعارهایی با ظاهر حق ولی با محتوای باطل برای گمراه کردن مردم است. 
 
لطفی با اشاره به نقش دشمن در فتنه 88 بیان کرد: در فتنه 88، 17 سفارت خارجی نقش آفرین بود و تعدادی از عوامل این سفارت‌ها دستگیر شدند، در فتنه 88 انتخابات یک بهانه بود و فتنه گران اصل نظام را هدف قرار دادند. 
 
وی خاطر  نشان کرد: مدارک می‌گوید که از سال 71 تا سال 88، با محوریت سازمان سیا و وزارت دفاع آمریکا در هشت شهر در کشورهای پیرامون ایران، دفاتری برای رصد کشورمان باز شد. 

 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار