اصفهان؛

فراهم شدن مقدمات اجرای پروژه رینگ چهارم حفاظتی اصفهان

پس از 3 سال و نیم پیگیری، مقدمات اجرای پروژه بسیار عظیم و استراتژیک حلقه یا رینگ چهارم حفاظتی اصفهان فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: پس از 3 سال و نیم پیگیری، مقدمات اجرای پروژه بسیار عظیم و استراتژیک حلقه یا رینگ چهارم حفاظتی اصفهان فراهم شد.

نورالله صلواتی افزود: تقاضا دارم تا عملیات آزادسازی مسیر رینگ چهارم شهری به طور موازی، همزمان و جهادگونه در مناطق 15 گانه شهرداری برای این مسیر 45 کیلومتری صورت گیرد.

عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همچنین ضروری است تا بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های خمینی‌شهر، دولت‌آباد، خورزوق، درچه، شهر ابریشم، برای 33 کیلومتر باقی‌مانده برنامه‌ریزی‌های لازم را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم کارگروه تشکیل شده با مسؤولیت مدیرعامل امور عمرانی استانداری اصفهان که وظیفه هماهنگی و سرعت‌بخشی به این پروژه را دارد هرچه سریع‌تر با نصب‌العین قرار دادن شعار امسال، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بر مشکلات این پروژه حساس و مهم فائق آیند.

صلواتی در پایان با اشاره به دستور استاندار اصفهان مبنی بر تقسیم مسؤولیت در اجرای پروژه رینگ چهارم شهری خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود از تقاطع کارخانه قند تا میدان استقلال با محوریت مدیریت شهری و از میدان استقلال تا بزرگراه ذوب‌آهن با محوریت اداره کل راه و شهرسازی دنبال شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.