اصفهان؛

یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک برگزار می شود

یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد 'گردشگری سلامت' (ECDC2017)، فروردین 96 در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بر اساس تعریف سازمان جهانی گردشگری(WTO)، 'گردشگری سلامت' به استفاده از خدماتی که به بهبود یا افزایش سلامت و روحیه فرد (با استفاده از آب‌های معدنی، آب و هوا یا مداخلات پزشکی) منجر می‌شود و در مکانی خارج از محل سکونت فرد صورت می گیرد، گفته می شود.
دبیر یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک گفت: این کنفرانس با هدف بررسی ظرفیت های گردشگری سلامت و برنامه ریزی برای سامان دهی و توسعه آن روزهای 25 و 26 فروردین سال آینده در اصفهان برگزار خواهد شد.
علی صنایعی افزود: تبدیل اصفهان به 'برَند گردشگری سلامت' در کشور و منطقه و جذب سرمایه گذاری خارجی نیز از جمله اهداف این کنفرانس است.
رئیس پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان گفت: استادان بین‌المللی در زمینه گردشگری سلامت از کشورهای ایران، آلمان، استرالیا، انگلستان، کره جنوبی و مالزی در این کنفرانس حضور خواهند داشت.
صنایعی با اشاره به همکاری اتاق بازرگانی ایران - آلمان با این کنفرانس اظهار امیدواری کرد که همکاری ایران و آلمان برای توسعه گردشگری سلامت یکی از دستاوردهای این گردهمایی علمی باشد.
وی با بیان اینکه ایران، ظرفیت بسیاری در زمینه گردشگری سلامت بویژه در شهرهای اصفهان، تهران، شیراز، مشهد و قم دارد، افزود: در آینده نزدیک شهرک سلامت اصفهان نیز راه اندازی می شود که می تواند به توسعه گردشگری سلامت کمک بسیاری کند.
به گفته وی،اکنون نیز گردشگران بسیاری در عرصه سلامت از کشورهای منطقه و حتی اروپا به ایران سفر می کنند اما بدلیل عدم سازمان دهی این حوزه، آنان شکار دلالان می شوند.
صنایعی با بیان اینکه مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک تا 25 بهمن امسال است، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی
www.ecdcconference.org مراجعه کنند.
دهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد گرشگری الکترونیک، فروردین امسال در اصفهان برگزار شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.