مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تهران‌گردی رایگان با اهدای کتاب/ کتاب‌های اهدایی به روستای ده خیر می‌روند

افرادی که مایل به بازدید از آتشکده ری، برج طغرل و چشمه علی هستند، با اهدای کتاب در برنامه ری گردی اداره میراث فرهنگی استان تهران شرکت کنند.

تهران گردی با طعم خوش اهدای کتاب
رجبعلی خسروآبادی، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری برنامه ری‌گردی در روز 19 دی ماه سال جاری و همزمان با فرا رسیدن روز اهدای کتاب خبر داد و اظهار داشت: افرادی که مایل به شرکت در برنامه ری‌گردی و بازدید از آتشکده ری، برج طغرل و چشمه علی هستند می ‌توانند با اهدای کتاب در این برنامه مشارکت کنند. به این شکل که نام کتابی را که می‌خواهند اهدا کنند، به همراه نام و نام خانوادگی خود به سامانه 5000203000100 پیامک می‌کنند و سپس با دریافت کد هدیه و بدون تهیه بلیت با تور ری‌گردی همراه می‌شوند.

وی افزود: عنوان کتاب‌های اهدایی در برنامه ری‌گردی به این دلیل به سامانه پیامک می‌شود که امکان تکراری بودن کتاب‌ها کاهش پیدا کند؛ البته در صورت تکراری بودن عناوین نیز از مشارکت افراد مایل به حضور در این برنامه جلوگیری نمی‌شود.

مدیر‌ کل میراث فرهنگی استان تهران اظهار داشت: کتاب‌هایی که در برنامه ری‌گردی اهدا می‌شوند به کتابخانه روستای ده خیر که در نزدیکی آتشکده ری واقع شده است، منتقل خواهند شد و در قفسه‌های این کتابخانه جای می‌گیرند. این کتاب‌ها محدودیت موضوعی ندارند البته به‌طور حتم کتاب‌های درسی در زمره کتاب‌های اهدایی به شمار نمی‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه اهدای کتاب همراه با تهران‌گردی از این به بعد و بنابر تصمیم گرفته شده هر دو ماه یک بار اجرا می‌شود و به احتمال زیاد در برنامه بعدی مرتبط با آن به بازدید از شهرستان ورامین می‌پردازیم.

یادآور می‌شود؛ طرح تهران‌گردی در قبال اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی با شعار «هر گردشگر یک سفیر آگاهی» اجرایی می‌شود.
 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار