لرستان؛

اجرای عمومی تئاتر حرم تا حرم در خرم‌آباد

نمایش حرم تا حرم از تئاترهای راه یافته به جشنواره هنرهای نمایشی حوزه قرآن و عترت، در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد خرم آباد، اجرای عمومی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ اولین جشنواره هنرهای نمایشی حوزه قرآن و عترت استان، با حضور ١٢ گروه تئاتر برگزار شد که طبق نظر هیئت نظارت چهار گروه تئاتر به مرحله مسابقات راه یافته و هرکدام از گروه‌ها اجرای عمومی دارند.

نمایش حرم تا حرم به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی، از شهرستان بروجرد، در سانس عصر اجرای گروه‌های راه‌یافته به جشنواره، اجرا داشت. در این نمایش به شهدای مدافع حرم و مسائل مربوط به آن‌ها، پرداخته شده است.

نمایش شب واقعه به نویسندگی محمد عارف و کارگردانی اسماعیل عبدالوند، از شهرستان دورود، اولین گروهی بود که اجرای عمومی داشت.

نمایش شب واقعه به نویسندگی دکتر محمد عارف و کارگردانی اسماعیل عبدالوند، از شهرستان دورود، اولین گروهی بود که اجرای عمومی داشت.

نمایش شب واقعه از تئاترهای راه یافته به جشنواره هنرهای نمایشی حوزه قرآن و عترت، در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد، اجرای عمومی داشت.

اولین جشنواره هنرهای نمایشی حوزه قرآن و عترت استان، با حضور ١٢ گروه تئاتر برگزار شد که طبق نظر هیئت نظارت ٤ گروه تئاتر به مرحله مسابقات راه یافته و هرکدام از گروه‌ها اجرای عمومی دارند.

نمایش شب واقعه به نویسندگی دکتر محمد عارف و کارگردانی اسماعیل عبدالوند، از شهرستان دورود، اولین گروهی بود که اجرای عمومی داشت.

در این نمایش به وقایع شب عاشورا و منزلی که سر مبارک امام حسین(ع) در آن قرار دارد، پرداخته شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.