در نشست خبری گروه موسیقی «آوای موج» مطرح شد؛

کار گروه آوای موج پژوهشی – تلفیقی است

گروه آوای موج با نگاه به موسیقی جنوب کشور کار پژوهشی – تلفیقی انجام می‌دهد.

کار گروه آوای موج پژوهشی – تلفیقی استبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن آقایی سرپرست گروه آوای موج در نشست خبری خود در تالار وحدت گفت: برای دومین سال است که در جشنواره شرکت می‌کنیم. طرحی که سال گذشته ارائه کردیم، موسیقی بوشهر بود و امسال حاشیه خلیج فارس را نیز در بر می‌گیرد.

وی افزود: تصمیم داریم برنامه‌های موسیقی که در جنوب کشور اجرا می‌شود (مانند خیام خوانی) را اجرا کنیم. قطعه زار مهمترین بخش اجرای ما در جشنواره فجر است.

بهروز فرح شیرازی در ارتباط با گروه آوای موج گفت: این گروه از محله امامزاده بوشهر که مهد موسیقی است، در سال 1386 متولد شد و از آن زمان تا الان 30 کنسرت داشتیم و تقریبا در 50 جشنواره و همایش بین‌المللی شرکت کردیم که به عنوان برگزیده بسیاری از جشنواره‌ها بودیم. کار گروه آوای موج پژوهشی و تلفیقی است که با نگاه به موسیقی جنوب کشور اتفاق می‌افتد.
 
وی همچنین درباره چگونگی شکل گیری (زار) در داستان‌های جنوب کشور توضیح داد و گفت: تلاش کردیم فرهنگی که مردم بوشهر در برخورد با داستان داشتند را به تصویر بکشیم.

وی افزود: علیرضا فرحی، سید سیاوش مهیمنیان، مهدی گلستان، فرهاد گلگون، سهند امامزاده‌ای، پدرام عطائی، مجید پاکدل، مرتضی انوری و بهنام بهمنی تعدادی از نوازنده‌های ما در کنسرت هستند.



انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار