آلمان: کشورهای که همکاری نمی‌کنند، به کمک ما در زمینه توسعه امید نداشته باشند

معاون صدراعظم آلمان تهدید کرد‌ برلین کمک به توسعه کشورهایی، که از پذیرفتن ‌اتباعشان‌ که درخواست پناهندگی آن‌ها رد شده است خودداری می‌کنند، متوقف می‌کند.

آلمان: کشورهای که همکاری نمی‌کنند، به کمک ما در زمینه توسعه امید نداشته باشندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت آلمان تهدید کرد‌ کمک به توسعه کشورهایی را متوقف خواهد کرد که از تحویل گرفتن ‌اتباعشان‌ که درخواست پناهندگی آن‌ها رد شده است، امتناع کنند. 

‌زیگمار گابریل، معاون صدراعظم آلمان که همچنین رییس حزب سوسیال دموکرات است در مصاحبه با مجله آلمانی اشپیگل که این هفته منتشر شد گفت: آنهایی که ‌به اندازه کافی همکاری ‌نمی کنند، نمی‌توانند به کمک ما در زمینه توسعه ‌امید داشته باشند. 

توماس دی میزر، ‌وزیر کشور آلمان و عضو حزب محافظه کار آنگلا مرکل، نیز ‌روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزنونی ARD ‌از ایده ‌زیگمار گابریل استقبال کرد. 

این هشدار به صورت کلی کشورهای مراکش و به صورت ویژه تونس را مخاطب قرار می‌دهد ‌که عامل مظنون حمله تروریستی با کامیون به بازاری در برلین در ۱۹ دسامبر بود. در این حمله تروریستی ‌ ۱۲ نفر کشته شدند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار