اصفهان؛

هاشمی رفسنجانی بازوی توانمند امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: آیت ‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از ارکان و بازوی توانمند و استثنائی حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به شمار می ‌رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله عبدالنبی نمازی با صدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری، اظهار کرد: درگذشت ناگهانی آن مرحوم، ملت بزرگ و قدرشناس ایران را مبهوت و متحیر ساخت.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این پیام تصریح کرده است: سابقه شصت ‌ساله مبارزاتی‌ آیت آلله هاشمی رفسنجانی از او شخصیتی توانا و مقتدر و خستگی ‌ناپذیر ساخته بود.
در این پیام افزوده شده است: بر عهده گرفتن عضویت شورای انقلاب فرماندهی جنگ، عضویت مجلس خبرگان رهبری و ریاست آن، عضویت مجلس شورای اسلامی و ریاست آن، انتخاب ایشان توسط ملت بزرگ ایران برای ریاست جمهوری اسلامی ایران و انتصاب ایشان توسط رهبر فرزانه انقلاب در جایگاه ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام حکایت از صلاحیت و اقتدار و شایستگی فکری و سیاسی و مدیریت اجرایی ایشان دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در این پیام، رحلت این مرد بزرگ را ضایعه‌ ای جبران ‌ناپذیر برای انقلاب اسلامی ایران دانسته است.
آیت الله نمازی این مصیبت را به یار دیرینه ایشان حضرت آیت الله خامنه ‌ای و خانواده مکرم و فرزندان محترم و عموم ملت ایران تسلیت گفته و از درگاه حضرت احدیت برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر خواستار شده است.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی به دلیل عارضه قلبی شب گذشته در بیمارستان شهدای تجریش تهران دار فانی را وداع گفت.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.