کرمانشاه؛

برگزاری استیج استعدادیابی «پنچاک سیلات»

به زودی استیج استعدادیابی «پنچاک سیلات» در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بنیانگذار سبک پنچاک سیلات در استان کرمانشاه گفت: به زودی استیج استعدادیابی «پنچاک سیلات» در کرمانشاه برگزار می شود.

فرشته کرمی گفت : «پنچاک سیلات» یکی از رشته های ورزشی زیرشاخه هنرهای رزمی است که در بازیهای رسمی و المپیکی نیز دارای جایگاه ویژه ای است.

وی افزود: از آنجایی که بخش عمده ای از سبک ها و رشته های هنرهای رزمی معمولا جزو ورزشهای المپیکی محسوب نمی شوند، فعالیت در آنها و در نهایت قهرمانی آنها چندان به چشم نمی آید، لذا در نظر داریم سمت و سوی استعدادهای ورزشی استان در بخش هنرهای رزمی را به سمت رشته ها و سبک های المپیکی آن بکشانیم.

کرمی خاطرنشان کرد: «پنچاک سیلات» یکی از سبک ها و رشته های زیر مجموعه فدراسیون هنرهای رزمی است که در واقع جزو ورزشهای المپیکی نیز هست.

بنیانگذار سبک پنچاک سیلات در استان کرمانشاه گفت: هرچقدر در این رشته ورزشی سرمایه گذاری کنیم، قطعا نتیجه آن را خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس در نظر داریم که یک دوره استیج استعدادیابی رشته ورزشی پنچاک سیلات را در کرمانشاه برگزار کنیم که بتوانیم در آینده از این استعدادها قهرمان ملی و جهانی بسازیم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، استیج ، پنچاک ، سیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.