پروین: رفسنجانی شخصیت دوست‌داشتنی داشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آیت الله رفسنجانی شخصیتی دوست داشتنی داشت، از فوت وی ناراحت شدم .

پروین: رفسنجانی شخصیت دوست‌داشتنی داشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،علی پروین درباره درگذشت هاشمی رفسنجانی گفت: از مرگ ایشان ناراحت شدم عمر آدمی به پایان می‌رسد و کاری از دست ما برنمی آید. به هر حال شخصیت رفسنجانی را خیلی دوست داشتم و از مرگ وی متأثر شدم.

وی درباره شخصیت مرحوم سید علیخانی بیان کرد: علیخانی شخصیت بزرگی داشت و هیچ وقت از دیگران کمک طلب نمی‌کرد و مستقل عمل می‌کرد.

پروین درادامه عنوان کرد: ما باید تا زمانی که ورزشکاران زنده هستند به آن‌ها بها بدهیم متأسفانه زمانی که ورزشکاران می‌میرند فقط آن‌ها را دور ورزشگاه می‌گردانند و هیچ کار خاصی برایشان انجام نمی‌دهند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پیشکسوتان از لحاظ مالی در مضیقه نیستند و فقط احترام از مسئولان می‌خواهند همچنین بهتر است مسئولان مکانی برای پیشکسوتان درست کنند تا یاد و خاطره آن‌ها همیشه در یاد هواداران بماند به هر حال کسی به داد پیشکسوتان نمی‌رسد و آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند.

وی درباره غیبت مسئولان پرسپولیس در مراسم ترحیم علیخانی گفت: خوردبین و باقری از طرف باشگاه حضور داشتند و طاهری هم نتوانست در این مراسم شرکت کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش به همه پیشکسوتان ورزش بها بدهند و برای آن‌ها ارزش قائل شوند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار