هواشناسی:

خلیج فارس مواج می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط خصوصا نیمه شمالی استان خبر داد.

خلیج فارس مواج می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده افزایش نسبی سرعت وزش باد از بعدازظهر امروز با جهت جنوبی بر روی خلیج فارس خصوصا سواحل مرکزی و جنوبی استان می باشد.


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین با گذر امواج ضعیف تراز میانی جو ضمن افزایش ابر طی ساعاتی از امروز و فردا احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط خصوصا نیمه شمالی استان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد:  ضمنا از فردا به تدریج جهت باد به سمت شمال تغییر جهت یافته و طی روزهای آتی خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: بر این اساس، آسمان قسمتی ابری از بعدازظهر طی ساعاتی افزایش ابر و در برخی نقاط از امشب تا فردا با احتمال بارش پراکنده و وقوع پدیده مه روبرو خواهیم شد.

وی بیان کرد: جهت باد نیز جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 12 تا 36 کیلومتر در ساعت و بر روی دریا گاهی تا 42 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج 30 تا 90 سانتیمتر و از بعدازظهر در سواحل مرکزی و جنوبی استان 60 تا 120 سانتیمتر خواهد بود.

پیام مساعدی اظهار داشت: فردا زمان جزر اول دریا در ساعت 01:04 دقیقه بامداد، مد اول در ساعت 06:59 دقیقه، جزر دوم ساعت 11:07 دقیقه ، مد دوم در ساعت 18:04 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام / ث





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.