شیراز؛

صدور 270 هزار سند واحد مسکونی روستایی

270 هزار واحد مسکونی روستایی در فارس سند دار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عطاءالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گفت: از 380 هزار واحد مسکونی روستایی در این استان 270 هزار واحد سنددار شده است.

زمانی افزود: اجرای طرح هادی در دو هزار و 376 واحد روستایی، بهسازی و آسفالت 250 کیلومتر راه‌ های روستایی، کسب رتبه نخست در اجرای تکمیل مسکن مهر که در این راستا 88 درصد از واحدها تکمیل شده‌ و نیز ارائه تسهیلات مقاوم‌سازی ازجمله فعالیت‌های این اداره کل بوده است.

وی با اشاره به اینکه مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در برابر زلزله مهم‌ترین رویکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس است، ادامه داد: در زلزله اخیر شهرستان خنج از 400 هزار واحد مسکونی روستایی 180 واحد بازسازی کامل شده است.

زمانی خاطر نشان کرد: اختصاص وام‌های با بهره پنج درصد برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی، تأمین مسکن برای تعدادی از خانواده‌هایی که دارای فرزندان معلول هستند و ارائه خدمات رفاهی به روستانشین ‌ها از دیگر فعالیت‌های این اداره کل در امسال بوده است.

او تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهادی عمومی و غیردولتی بوده که توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در 21 فروردین‌ماه سال 1358 در قالب حساب 100 برای ارائه خدمات‌رسانی به مناطق محروم تشکیل شد و در این مدت خدمات بسیاری به جامعه هدف در کشور به‌ویژه استان فارس ارائه کرده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار