مصرف مشروبات الکلی منجر به فوت یک نوجوان و بستری شدن 6 تن دیگر شد

بر اثر مصرف مشروبات الكلی دست ساز 7 نوجوان به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آنان فوت کرد و حال دو نفر دیگر نیز وخیم اعلام شده است.

مصرف مشروبات الکلی منجر به فوت یک نوجوان و بستری شدن 6 تن دیگر شدسرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،گفت: در پی گزارش مسئولان بیمارستانی در شهرستان رشت مبنی بر انتقال 3 جوان با اوضاع وخیم به واحد اورژانس، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند. 

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینكه ماموران انتظامی با حضور در محل متوجه شدند كه هرسه جوان بعد از دیالیز در كما بسر می برند، افزود: طبق بررسی های انجام شده مشخص كه این سه جوان شب گذشته بعد از مصرف مشروبات الكلی دچار مسمومیت شده و به پزشك مراجعه كرده اند.  
 
این مقام انتظامی با بیان اینكه علیرغم تلاش پزشكان متاسفانه یك نوجوان 17 ساله صبح روز جاری جان خود را از دست داد، بیان داشت: دو تن دیگر نیز از سطح هوشیاری پایینی برخوردار بوده و در بیمارستان تحت مراقبت ویژه می باشند.  
 
وی با تصریح براینكه فروشنده 42 ساله مشروبات الكلی دست ساز كه سابقه دار می باشد، توسط ماموران انتظامی دستگیر شد، اظهار داشت: مصرف كنندگان مشروبات الكی 7 نفر بوده اند، كه بجز نوجوان فوت شده، بقیه از حال عمومی مساعدی برخوردار نیستند.  
 
سرهنگ خیرخواه با هشدار به خانواده ها در خصوص نظارت بیشتر بر فرزندان خود، نوجوانی را مرحله گذر از آسیب های اجتماعی دانسته و از خانواده ها خواست بر عملكرد فرزندان خود نظارت بیشتری داشته و نسبت به رفتاری های مشكوك فرزندان خود بی تفاوت نبوده و سعی نمایند با ارتباط سالم و سازنده و همراه با محبت بر رفتار فرزندان خود كنترل مناسب تری داشته باشند.  
 
به گفته وی، تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.