ساری؛

پایان قهر مولایی و فدراسیون وزنه برداری

سوء تفاهم ها میان مولایی و فدراسیون وزنه برداری پس از حضور در کمیته انضباطی برطرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین کشورمان در خصوص برگزاری دومین جلسه کمیته انضباطی گفت: در چند وقت اخیر سوء تفاهمی به وجود آمد که در دومین جلسه کمیته انضباطی با حمایت های پدرانه علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری و اعضای کمیته انضباطی برطرف شد.

مولایی افزود: امیدوارم با پشتکار در تمرینات بتوانم مدال های ارزشمندی را برای کشورم بدست آورم تا از زحمات علی مرادی رییس فدراسیون تشکر کنم.

مولایی گفت: پس از عدم حضور در بازی های المپیک 2016 اتفاقاتی که برای خانواده ام افتاد باعث شد از نظر روحی در شرایط ایده آل قرار نگیرم و بنابراین اگر به کسی بی احترامی کردم از آنها دلجویی می کنم و از این پس می پذیرم که به ارکان و مسئولان فدراسیون وزنه برداری احترام بگذارم و به اصول و قوانین فدراسیون پایبند باشم.

وی افزود: قصد بی احترامی به هیچ شخصی یا ارگانی را نداشتم و به عنوان یک ورزشکار حرفه ای به مبانی اخلاقی پایبند خواهم بود برهمین اساس از همه کسانی که برای بهبودیم تلاش کردند و مرا مورد حمایت خود قرار دادند و همچنین مردم ورزش دوست و خانواده وزنه برداری تشکر می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار