همدان؛

امروز پرچم انقلاب اسلامی در همه جهان بالا رفته است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اکنون پرچم انقلاب اسلامی در مدیترانه، آمریکای لاتین و همه جهان بالا رفته و با تمام سرعت در حال گسترش است.

امروز پرچم انقلاب اسلامی در همه جهان بالا رفته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار محمدرضا نقدی در پنجمین یادواره شهید مصطفی احمدی روشن در حسینیه امام خمینی (ره) همدان با بیان اینکه بالاترین قله خوبی شهادت در راه خدا است افزود: شهدا با عمل و دینداری به این مقام و جایگاه رسیدند.

وی ادامه داد: مادری که شهید احمدی روشن را در دامن خود پرورش داده تاکید دارد که این شهید بزرگوار احترام به پدر و مادر و نیکی به آنها ، اخلاق خوش ، خیر خواستن برای مردم و از محرمات دوری کردن در راس کارهای وی بوده است.

نقدی گفت: درس مهم و کلیدی که مادر شهید احمدی روشن به آن اشاره می کند موقعیت شناسی این شهید بود که در شرایط مختلف مکان و زمان را درک می کرد و در هر شرایطی مطیع امر ولایت بود.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید احمدی روشن گفت: در وصیت نامه این شهید بزرگوار درباره پیروی از ولایت فقیه بارها آمده است و این اعتقاد شهید به ولایت فقیه وی را به قله می رساند و این یک اعتقاد و باور است که ما هم قبول داریم اما گاهی وقتی به مرحله آزمایش می رسیم ممکن است پایمان بلغزد.

وی اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس می جنگیدیم، شهید، جانبار و شیمیایی دادیم و مادران زیادی داغدار شدند و ندای جنگ جنگ تا پیروزی سر می دادیم اما وقتی ولی فقیه می گوید: پس من قطعنامه را پذیرفتم چیزی نمی گوییم و قبول می کنیم.

وی اظهار کرد: ما در سال های اخیر نیز با شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست به میدان آمدیم، قربانی دادیم، بهترین گلهای شهید را تقدیم کردیم افرادی مانند احمدی روشن ها که بهترین سرمایه ها بودند اما با تصمیم رهبر معظم انقلاب مذاکره می کنیم و تصمیم ولایت است.

سردار نقدی ادامه داد: وقتی هدایت گر، راهنما و ولی می گوید تردید نکن، وقتی ولی خود را انتخاب کردی در اطاعت از او تردید نکن مساله هسته ای مسیری بود که انتخاب کردیم هزینه مادی و معنوی و شهدای زیادی تقدیم کردیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران خطاب به ملت ایران و خانواده های شهدا اضافه کرد: شما به خدا امید دارید و آینده روشنی در انتظار است یک آینده مهدوی که با ادامه راه شهدا به آن دست پیدا می کنیم.

وی با بیان اینکه ما آینده روشن داریم و با این تردید افکنی از راه روشن دست بر نمی داریم گفت: دست غیبی پشت سر ما است چون ملت ایران اخلاق دارد و از عمق وجود اسلام را می خواستند و اسلام به آنها برکت داده است.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمنان اکنون در حلب شکست خورده اند گفت: پیروزی یکی پس از دیگری می آید و این مسیر پیروزی است .

وی برگزاری یادواره شهدا را برنامه حماسی دانست و گفت: ابراز محبت و عشق نسبت به انسان های بزرگی که حق به گردن ما دارند ، ادای دین به آنهایی که هستی خود را فدای هدایت، شرافت و کرامت ما کردند و جان خود را فدای استقلال، آزادی و امنیت ما کردند ضروری است.

گفتنی است، در این آیین از خانواده شهید احمدی روشن و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.