یزد؛

آیت الله هاشمی رفسنجانی،هوشمندانه به کشور و مردم خدمت کرد

آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر حسب تکلیف دینی ، ملی و انقلابی در سنگرهای مختلف حساسی بسیار هوشمندانه به کشور و مردم خدمت کرد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام علی کارگرمعاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی سیاستمداری ولایتمدار و حافظ حقیقی نظام و انقلاب اسلامی در تمام دوران ها بود.

کارگرافزود : آیت الله هاشمی رفسنجانی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در هر کجا که نظام و کشور به وجود او در بخش های مختلف نیاز داشت فعالانه در خدمت حضرت امام خمینی (ره) و بعد مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: تمام زندگی این عالم بی نظیر نظام و انقلاب اسلامی توام با ایمان ، فداکاری مخلصانه ، همسنگر رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسدار ارزش های الهی بود و برای اعتلای نظام دینی تلاش مضاعف داشت.


کارگر اظهار داشت: این شخصیت بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری برای کشور داشت که ثمرات آن تا سال های آینده در روند جامعه و انقلاب همچنان باقی خواهد ماند.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در کنار مقام معظم رهبری برای اعتلای اهداف کشور و نظام از هیچ کوشسی دریغ نکرد و بر مسیر حق و ارزش ها مقاومت کرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

پیش از این امام جمعه یزد، استاندار استان یزد و سایر مسوولان، نهادها و تشکل های این استان با صدور بیانیه هایی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفته بودند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار