آن دو مرد می آیند؛ آندو تیموریان و سرور جپاروف در استقلال

تیم فوتبال استقلال با جذب 2 بازیکن با تجربه و البته بالای 30 سال قصد دارد ناکمی نقل و انتقالات را به دست فراموشی بسپارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به اینکه تیم فوتبال استقلال تا به اینجای فصل نقل و انتقالات در جذب بازیکنان نا موفق بوده مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند که در طی روزهای باقی ماندنقل و انتقالات حداقل یک یا 2 بازیکن را به تیم اضافه کنند.

آندو تیموریان مدافع ارمنی سابق باشگاه استقلال از گزینه های مدنطر منصوریان است که به نظر با توجه به صحبت های مسئولان باشگاه ماشین سازی با آندو در نهایت این بازیکن به خانه سابق خود باز گردد و نیم فصل دوم شاگرد منصوریان شود.

اما سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی در باره جدایی آندرانیک تیموریان گفت: در روزهای اخیر نشست های زیادی در باره جدایی آندرانیک تیموریان برگزار شد و باید اعلام کنم هنوز مسئله جدایی این بازیکن قطعی نیست. 

وی خاطر نشان کرد:امروز وضعیت تیموریان برای حضور در نیم فصل دوم نهایی می شود.

از طرفی دیگر منصوریان نسبت به جذب جپاروف بازیکن ازبکستانی نیز تمایل دارد و با توجه به ارسال نامه برای مدیر برنامه های این بازیکن می توان این بازیکن را جزو شاگردان منصوریان دانست البته باید در این توافقات لازم انجام پذیرد.

جپاروف سابقه  14 ساله در تیم ملی فوتبال ازبکستان دارد و در حال حاضر هم پیراهن تیم لوکوموتیو تاشکند را بر تن دارد.

وی در بازی های ملی برای تیم ملی فوتبال ازبکستان نیز 25 گل به ثمر رسانده است.

با این وجود در صورتی که آندو و جپاروف به استقلال بپیوندد ،تیم استقلال تا حدودی ضعف های نقل و انتقالاتی خود را پوشش می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار