شیراز؛

از کشف 49 كیلوگرم تریاك تا کشف قطعات میلیاردی وسیله نقلیه

49 کیلوگرم تریاك توقیف و یك دستگاه كامیون حامل قطعات خودرو و موتور سیكلت به ارزش یك میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محور اصلی شهرستان به یک دستگاه كامیون مشكوك و خودرو را برای بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.  

 
وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از كامیون 32 بطری تریاک به وزن 49 كیلوگرم را که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود، کشف كردند.  
 
انصاری تصریح کرد: در این رابطه یك نفر قاچاقچی دستگیر كه پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف محموله قطعات خودرو و موتور سیكلت میلیاردی
فرمانده نیروی انتظامی آباده از توقیف یك دستگاه كامیون حامل قطعات خودرو و موتور سیكلت به ارزش یك میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: به منظور مبارزه با قاچاق كالا ماموران انتظامی شهرستان آباده اقدام به كنترل خودروهای عبوری در جاده های این شهرستان كردند.
 
وی ادامه داد: در این راستا ماموران به یك دستگاه كامیون بنز مظنون و خودرو را متوقف كردند و در بررسی مشخص شد كامیون حامل كالای قاچاق است.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آباده افزود: در بازرسی از این خودرو بیش از 3 هزار قطعات خودرو و موتورسیكلت از جمله سرسیلندر، کمک فنر،  توپی رینگ، قطعات کیلومتر، صافی بنزین، دزدگیر، درب باک، واشر سرسیلندر، میل سوپاپ، دیسک صفحه و ... و نیز 80 کیلوگرم زغال چینی، یك دستگاه کف کش برقی چینی، سرویس چینی 26 پارچه (6 کارتن)، 18 طاقه پارچه، 36 کارتن سرویس سینی سه پارچه كشف شد.
 
سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه ارزش ریالی محموله های قاچاق كشف شده حدود یك میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه خودرو حامل كالای قاچاق متوقف و به پاركینگ منتقل و راننده آن با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
 
    
اعتراف سارق به 33 فقره سرقت
رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یك نفر مالخر، یك سارق درون خودرو و كشف 33 فقره سرقت از وی خبر داد .  
سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.  
 
وی تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته ماموران كلانتری شیراز موفق شدند با انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی یك نفرسارق را در این خصوص دستگیر كنند.  
 
رئیس پلیس آگاهی استان افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به 33 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز اعتراف کرد.  
 
وی ضمن اشاره به دستگیری یک نفر مالخر در روند رسیدگی به این پرونده، گفت: در بازرسی از منزل وی دو دستگاه پخش و باند کشف و متهمان با تشكیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.  
 
حیدری اظهار کرد: تحقیقات پلیس برای كشف سرقت های احتمالی دیگر از این سارق ادامه دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار