روی خوش مشهد به فوتبالیست های جوان؛

سیاه جامگان نیم فصل را با جوانان تازه نفس استارت زند

تیم سیاه جامگان با بازیکنان جوان و جویای نامش امید زیادی به قرار گرفتن در بین تیم های بالانشین لیگ برتر دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به این که تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد دومین فصل حضورش را در بالاترین سطح فوتبال ایران پیگیری می کند،این فصل دست به جوانگرایی زده و بازیکنان جوان و جویای نامی را به ترکیب تیمش اضافه کرده است.

در گزارش زیر نگاهی می اندازیم به 5 بازیکن آینده دار تیم فوتبال سیاه جامگان که می توانند با کمی پشتکار و تلاش بیشتر در سال های به ستاره های فوتبال ایران تبدیل شوند.

1-"محمد ناصری"

وقتی محمدناصری ۱8 ساله برای اولین بار در سال ۱390 به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست،فکر می کرد که بتواند ره صد ساله را مانند بعضی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران در یک شب سپیری کند،اما اوضاع آن چنان که باید بر وفق مراد او پیش نرفت پس از دو سال نیمکت نشینی در تیم سپاهان اصفهان تصمیم گرفت به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نقل مکان کند.

این بازیکن در تیم دوم شهر تبریز هم نتوانست برای این تیم به میدان برود و در بین گزینه های متفاوت خود،تصمیم گرفت برای ادامه سنگربانی حرفه ایش به مشهد بازگردد.

در لیگ پانزدهم هم فرهاد کاظمی سرمربی اسبق تیم سیاه جامگان تنها در یک بازی ناصری را به میدان فرستاد اما نتوانست از فرصت طلایی که کاظمی در اختیارش قرار داده بود به نحو احسن استفاده کند.

اما در لیگ شانزدهم ورق برگشت و اوضاع به گونه دیگری برایش رقم خورد به طوری که از دروازه بان سومی تیم به سنگربان اصلی تیم تبدیل شد.

او در این فصل در بیشتر بازی های تیم سیاه جامگان به میدان رفته به طوری که تعداد دقایق بازی هایش در نیم فصل نخست لیگ برتر به 1418 دقیقه رسیده است.

 اگر تیم سیاه جامگان نتواند در لیگ شانزدهم ماندگار شود،ناصری با عملکرد خوب خود شانس حضور در تیم های صدر نشین لیگ برتر را خواهد داشت.

2-"عبدالرضا زارعی"

زارعی متولد سال 1374 است،وی به مدت دو سال در عضویت تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز قرار داشت و پس از یک سال دوری از میادین در فصل نقل و انتقالات تابستانی به تیم سیاه جامگان پیوست.

زارعی در لیگ شانزدهم تاکنون در چهار دیدار برای سیاه جامگان به میدان رفته است و در صورتی که در نیم فصل دوم لیگ برتر بتواند نظر مساعد خداداد عزیزی را به خود جلب کند می تواند بازی های بیشتری را برای تیم مشکی و قرمز پوش مشهدی انجام دهد.

3-"رضا شربتی"

شربتی متولد سال 1373 در خراسان است،او فوتبالش را از تیم سیاه جامگان مشهد آغاز کرد و با حضور در این تیم مشهدی خیلی زود توانست پله های ترقی را طی کند.

مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان در نیم فصل نخست لیگ شانزدهم در 12 بازی به میدان رفته و در 1083 دقیقه ای که برای تیمش بازی کرده 3 کارت زرد را از داوران دریافت کرده است، و با این رویه ای که در پیش گرفته به زودی امکان دارد شاهد حضور او در تیم های بزرگ لیگ برتری باشیم.

4-"محسن آقایی"

آقایی متولد سال 1373 است،فوتبال خود را از سن 20 سالگی و از تیم فوتبال سپاهان اصفهان آغاز کرد و سپس در سال گذشته با امضای قراردادی 3ساله به تیم فوتبال سیاه جامگان پیوست.

این بازیکن 22 ساله در فصل جاری رقابت های لیگ برتر در 10 دیداری که برای تیمش به میدان رفته توانسته با عملکرد مناسبش نظر خداداد عزیزی سرمربی تیم سیاه جامگان را جلب کند،و در صورت ادامه روند رو به رشدش می تواند نظر مثبت سرمربیان دیگر تیم های لیگ برتری را به خود جلب کند.

5-"پیام ملکیان" 

ملکیان 23 ساله نخستین تجربه لیگ برتر خود را در تیم سیاه جامگان آغاز کرده است و در 9 بازی که برای تیم مشکی و قرمز پوش مشهدی به میدان رفته توانسته نظر مساعد کارشناسان فوتبال را به خود جلب کند و با این شرایط می توان آینده ای درخشانی را برای این بازیکن متصور شد.

حال باید منتظر ماند و دید خداداد عزیزی که دربازی گرفتن از جوانان تبحر زیادی دارد در تیم سیاه جامگان چگونه از بازیکنان جوان تیمش استفاده می کند و آیا می تواند کِشتی به گِل نشسته سیاه جامگان را به ساحل امن برساند یا خیر؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار