بوشهر؛

آغاز ساخت سریال "مردان نادر"

همزمان با اولین سالگرد دستگیری تفنگداران آمریکایی ساخت سریال "مردان نادر" تولید صدا و سیمای مرکز بوشهر آغاز شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این سریال 300 دقیقه ای همزمان با اولین سالگرد دستگیری تفنگداران آمریکایی و با حضور جانشین فرمانده فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی دریایی سپاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و برخی مسئولان نظامی و کشوری استان آغاز به کار کرد.

مدیرکل صدا و سمیای مرکز بوشهر در این مراسم گفت: سریال "حماسه نادر" به مبارزه شهدای خلیج فارس به فرماندهی شهید نادر مهدوی با متجاوزان آمریکایی در خلیج فارس می پردازد.

سید حسین ناظر افزود: موضوع دو قرن مقاومت مردم غیور بوشهر در حفاظت از خلیج فارس و مبارزه با استعمار انگلیس به محوریت شهیدرئیسعلی دلواری و مبارزه با استکبار جهانی آمریکا در 8 سال دفاع مقدس به محوریت شهید نادر مهدوی و دستگیری تفنگداران آمریکایی در 22 دی سال گذشته صداوسیمای مرکز بوشهر را برآن داشت تا سریال تلویزیونی" مردان نادر" را در اولویت تولیدات فاخر خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: تولید سریال تلویزیونی مردان نادر اولین سریال تلویزیونی رسانه ملی با موضوع دفاع مقدس در خلیج فارس و با استفاده از هنرمندان و عوامل برنامه ساز بوشهری و همکاری موردی بازرگران ملی به مدت 300 دقیقه و با مشارکت نیروی دریایی سپاه تولید و پخش خواهد شد.

حسین ناظر اضافه کرد: همچنین فیلم "نه و پنج دقیقه" تولید شبکه استانی بوشهر به مناسبت روز نیروی هوایی و گرامیداشت 270 خلبان شهید با محوریت سرلشکر خلبان شهید علیرضا یاسینی در دهه فجر امسال از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.