درشب پیروزی تیم فوتبال بارسلونا برابر بیلبائو، ستاره اروگوئه ای این تیم صدمین گل خود را برای کاتالان ها به ثمر رساند و مثلث خط حمله بارسا نیز از رکورد خیره کننده 300 گل گذشت.

پیروزی ارزشمند بارسلونا مقابل بیلبائو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا همراه با خلق دو رکورد برای سوارز و مثلث هجومی این تیم (متشکل از مسی ،سوارز و نیمار) بود.

شب گذشته دو تیم فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در چارچوب بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که بارسا با نتیجه سه بر یک پیروز شد  و به مرحله بعد صعود کرد.
 دقیقه 36 لوئیس سوارز گل اول بازی را روی  سانتر نیمار به ثمر رساند. با این گل ، سوارز که بعد از جام جهانی 2014 به بارسلونا پیوست صدمین گل خود را برای بارسلونا زد.  البته سوارز به علت محرومیت، چند ماه اول حضور در این تیم را از دست داده بود.

علاوه بر این، با گل سوارز مثلث هجومی بارسا معروف به MSN که پیش از این بازی در مجموع 299 بار برای بارسلونا گلزنی کرده بودند، به کورد خیره کننده  300 گل رسیدند. 

اما این پایان کار نبود و دیگر اعضای این مثلث زهرآگین هم شب گذشته گلزنی کردند تا از رکورد 300 گل نیز عبور کنند.

دقیقه 47 نیمار موفق شد گل دوم بارسلونا را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و دقیقه 78نوبت به گلزنی مسی رسید تا هر سه بازیکن هجومی بارسا در این بازی گلزنی کرده باشند.

به این ترتیب مسی،سوارز و نیمار در 129 بازی به رکورد 302 گل دست یافتند. از بین این 302 گل، مسی 125 ، سوارز 100 و نیمار نیز 77 گل به ثمر رسانده اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار