کرمانشاه؛

آینده شغلی رشته های دانشگاه صنعتی

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: رشته های دانشگاه صنعتی کرمانشاه آینده شغلی مناسبی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علی اکبر اختری گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه یک دانشگاه نوپا و تازه تاسیس است که تاکنون پیشرفتهای بسیار خوبی داشته است.


 وی ادامه داد: پذیرش دانشجو در دانشگاه صنعتی کرمانشاه از سال ۱۳۸۶ در دو رشته مهندسی برق (قدرت) و مهندسی شیمی انجام گرفت و این پذیرش تا به امروز در هر دوره بیشتر و با کیفیت تر نیز شده است.

 رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در حال حاضر بالغ بر ۱۰ رشته در مقطع کارشناسی و پنج رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه وجود دارد.

 اختری افزود: دو رشته دیگر نیز در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک در دست بررسی است که در آینده نزدیک در این رشته پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

 رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه در ادامه اظهارکرد: در حال حاضر دانشگاه صنعتی کرمانشاه نزدیک به دو هزار دانشجو دارد و تاکنون از پنج دوره فارغ التحصیلان این دانشگاه، تعدادی از آن ها به مقطع دکتری نیز راه یافتند.

 وی تصریح کرد: رشته هایی که در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تدریس می شوند آینده شغلی مناسبی دارند، از جمله رشته مهندسی راه آهن که با توجه به اینکه راه آهن استان در دست احداث است، نیروی کار متخصص آن در حال آموزش هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.