جزئیات اولین روز اجراهای جشنواره موسیقی فجر

سی ودومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر از فردا (جمعه ) با 13 اجرا در شش سالن تهران آغاز می شود.

جزئیات اولین روز اجراهای جشنواره موسیقی فجر
به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، تالارهای وحدت، سالن رودکی، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و برج میلاد در اولین روز با اجراهای متنوع گروه‌های ایرانی و خارجی میزبان علاقه‌مندان و موسیقی‌دوستان است که در ذیل جزییات این اجراها آمده است:
 
  
** تالار وحدت
 
اولین اجرای روز جمعه ساعت 18:30 در تالار وحدت، پوئم سمفونی ارکستر پارس به سرپرستی ناصر نظر از گروه های موسیقی قدیمی در بخش کودک و نوجوان است.
 
دومین اجرا به گروه هلندی رامبراند تریو (Trio Rembrandt) و حسام اینانلو در ساعت 21:30 تعلق دارد.
 
   
** سالن رودکی
 
در سالن رودکی، اولین اجرا که یکی از اجراهای اضافه شده بعد از تغییرات در جدول جشنواره است به اجرای شهید پرویز خان از هند در ساعت 14:30 اختصاص دارد.
 
اجرای دوم در این تالار در ساعت 18:30 به گروه آوازی تهران اختصاص یافته که پس از یک سال دوری از جشنواره موسیقی فجر در جشنواره اجرا دارد.
 
سومین اجرای این شب در تالار رودکی به گروه کُر فلوت تهران به سرپرستی فیروزه نوایی تعلق دارد که 10 اثر مشهور همنوازی فلوت هنرمندان ایرانی و بین‌المللی را خواهد نواخت.
 
 
** برج آزادی
 
سالن برج آزادی در شب اول از جشنواره سی ودوم موسیقی فجر شاهد اجرای دو گروه کاکوبند و کاوه آفاق در ساعات 18:30 و 21:30 است.
 
دومین اجرا به کاوه آفاق اختصاص دارد. خواننده سابق گروه موسیقی «دِ ویز» نیز برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه می‌رود. آفاق که سابقه اجرا در جشنواره مقاومت را دارد و پیشتر در برج میلاد هم به روی صحنه رفته، این بار در سالن آزادی اجرا می‌کند.
 
 
** فرهنگسرای نیاوران
 
اولین برنامه فرهنگسرای نیاوران در این روز ساعت 18:30 با اجرای گروه آوای موج از بوشهر آغاز می‌شود. موسیقی جنوب با وجود زیبایی‌ها و توانایی‌هایش همچنان ناشناخته باقی‌مانده است.
 
دومین برنامه این سالن نیز در ساعت 21:30 اجرای پیام عزیزی با گروه «با قدرسیان» است.
 
 
** سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی
 
در حالی که 10 سال از پیوستن بخش پاپ به جشنواره موسیقی فجر می‌گذرد، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در سی و دومین دوره جشنواره موسیقی فجر میزبان خوانندگان و علاقه مندان به این نوع موسیقی است.
 
اولین اجرای این سالن در این روز ساعت 18:30 به رضا صادقی خواننده محبوب این روزهای نسل جوان تعلق دارد.
 
دومین اجرای این سالن در ساعت 21:30 متعلق سیامک عباسی شده است.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.