اردبیل؛

دعوت 2 فوتبالیست بانوی اردبیل به اردوی تیم ملی فوتبال

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: یاسمن فرمانی و سمیه خرمی دو فوتبالیست بانوی اردبیل به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صمد نوتاش افزود: یاسمن فرمانی و سمیه خرمی دو فوتبالیست بانوی اردبیلی از طرف سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان بانوان به اردوی تیم ملی دعوت شدند و این دو فوتبالیست از بهترینهای فوتبال استان اردبیل بوده که نقش بسزایی در رشد و توسعه فوتبال در استان داشنتد.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان از اول بهمن تا پنجم این ماه در تهران برگزار می‌شود، افزود: در این اردو دو فوتبالیست اردبیل حضور دارند تا خود را برای بازیهای تیم ملی بزرگسالان آماده سازند که این دو بازیکن از شرایط بسیار خوب و مطلوبی برخوردار هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از رشد و توسعه فوتبال بانوان استان اردبیل خبر داد و گفت: هم اکنون بانوان فوتبال اردبیل حرفهای زیادی برای گفتن دارند و توانسته‌اند در مسابقات لیگ فوتبال بانوان خوش بدرخشند و به اردوی تیم ملی فوتبال نیز دعوت شوند.

نوتاش تصریح کرد: علاوه بر یاسمن فرمانی و سمیه خرمی دیگر فوتبالیستهای بانوان اردبیل نیز در مسابقات لیگ استانی و کشوری خوش درخشیدند که یکی از این فوتبالیستها آیناز غیایی‌مقدم است که سابقه حضور در تیم ملی و تیمهای لیگ برتری را دارد و این بازیکن علاوه بر این موارد توان و استعداد بالایی را نیز داراست.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه فوتبال بانوان برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخودار است، بیان کرد: در این زمینه تلاش داریم تا بتوانیم زمینه رشد فوتبال بانوان را رقم بزنیم چرا که بانوان فوتبالیست اردبیل حرفهای زیادی برای گفتن در میادین ملی و بین‌المللی دارند.

وی همچنین از درخشش دو داور بانوی اردبیلی، ژاله طوفان‌پور و اعظم شکاری در سطح اول داوری فوتبال و فوتسال کشور خبر داد و گفت: این دو بانو توانسته‌اند افتخارات زیادی برای استان اردبیل و کشورمان در داوری فوتبال و فوتسال کسب کنند و ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم جایگاه فوتبال و فوتسال و داوری بانوان اردبیل را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.