افتتاح زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز

زمین چمن جدید ورزشگاه یادگار امام تبریز امروز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و در دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان افتتاح شد.

افتتاح زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عملیات بازسازی چمن ورزشگاه یادگار 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز با اعتباری افتتاح زمین چمن ورزشگاه یادگار امام  تبریزافزون  بر 20 میلیارد ریال و با  اجرای سیستم هیتینگ (گرمایش از کف)، آبیاری هوشمند و تعویض چمن انجام شد. 
مراحل تعویض چمن سومین ورزشگاه بزرگ کشور بعد از بازی تیم های تراکتورسازی و النصر در لیگ قهرمانان آسیا روز 4خرداد ماه آغاز شده بود بالاخره پس از4ماه از موعود اولیه اعلام شده ، بالاخره به بهره برداری می رسد.
همچنین صندلی های ناقص ، رختکن ها و پیست تارتار نیز بهسازی شده اند.
تیم تراکتورسازی به علت آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام نیم فصل اول را در ورزشگاه اختصاصی خود که تنها 7هزار نظر ظرفیت دارد پذیرای حریفان بود ولی ماشین سازی تبریز نیم فصل اول خانه به دوش بود و 5بازی در ورزشگاه تراکتورسازی و 2 بازی ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد انجام داد .
تیم های ماشین سازی و فولاد در حالی با 7 و 22 امتیاز به ترتیب شانزدهم و ششم هستند که تیم ماشین سازی تنها پیروزی خود را در هفته نخست مقابل همین تیم فولاد به دست آورده است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار