همدان؛

قهرمانی تیم نهاوند در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان

مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان همدان با قهرمانی تیم نهاوند الف به پایان رسید.

قهرمانی تیم نهاوند در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرپرست هیات کشتی استان همدان با اعلام این مطلب گفت: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان همدان با حضور 107 کشتی گیر از 10 تیم به میزبانی سالن کشتی شهید منوچهر برزویی شهر نهاوند برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها و پس از برگزاری 128 رقابت تیم نهاوند الف با کسب 87 امتیاز قهرمان شد و تیم های همدان با 76 و ملایر با 71 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

علی ضمیری کامل تصریح کرد: در نتایج انفرادی نیز یونس اردلان راد از همدان در وزن 42 کیلوگرم قهرمان شد وداریوش ولی زاده از ملایر دوم و محمد مهدی نورمحمدی از فامنین و اشکان صفری از ملایر مشترکا سوم شدند.

وی افزود: در وزن 46 کیلوگرم مسعود مرادوند از نهاوند الف و امین رحمانی از از همدان به ترتیب اول و دوم شدند و آرش علی دادی از نهاوند ب و حمیدرضا قاسمی از ملایر مشترکا سوم شدند.

سرپرست هیات کشتی استان همدان گفت: در وزن 50 کیلوگرم علی قپانوردی از نهاوند الف قهرمان شد یونس قپانوردی از نهاوند ب در رده دوم ایستاد و ایمان محمد حسینی از ملایر و رضا سلگی از تویسرکان مشترکا سوم شدند.

وی ادامه داد: در وزن 54 کیلوگرم امین طاهرلو از همدان اول شد پوریا علیزاده از نهاوند الف دوم شد و محمد امین جرانی از نهاوند ب و غفا طجری از ملایر مشترکا سوم شدند.

علی ضمیری کامل تصریح کرد: در وزن 58 کیلوگرم محمد قرائی از نهاوند الف در مکان نخست ایستاد علی کریمی از ملایر دوم شد و مجتبی عبدالملکی از تویسرکان و محمدرضا ترک از همدان مشترکا سوم شدند.

وی افزود: در وزن 63 کیلوگرم امیر حسین اسدی از نهاوند ب قهرمان شد مهدی احمدوند از نهاوند ب در جایگاه دوم قرار گرفت و حمیدرضا اسدبیگی از تویسرکان و احسان رسولی از فامنین مشترکا سوم شدند.

سرپرست هیات کشتی استان همدان گفت: در وزن 69 کیلوگرم نیکزاد علیزاده از نهاوند الف اول شد و محمدرضا شاه محمدی از همدان دوم شدند و امیر حسین مرتضوی و علی اسدی از اسدآباد مشترکا سوم سوم شدند.

وی ادامه داد: در وزن 76 کیلوگرم محمد امین قهاوندی از نهاوند الف اول شد عرفان بهارلو از بهار دوم شد و فردین طالبی از اسدآباد و امیر حسین بیات از ملایر مشترکا سوم شدند.

علی ضمیری کامل تصریح کرد: در وزن 85 کیلوگرم امیر حسین حبیبی از همدان در جایگاه نخست ایستاد و حسین بم سیوند از نهاوند ب دوم شد و امیر حسین ذوالفقاری از بهار و حسین فضعلی از تویسرکان مشترکا سوم شدند.

وی افزود: در وزن علی عبدالملکی از تویسرکان اول شد و مصطفی ترابی از نهاوند الف دوم شد و علی زارعیان از همدان و مهدی خزائی از نهاوند مشترکا سوم شد.

سرپرست هیات کشتی استان همدان خاطرنشان کرد: قهرمانان اوزان مختلف به‌عنوان اعضای تیم همدان به مسابقات قهرمانی کشور که ششم بهمن ماه در بروجرد برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.