معینی: فوتبال پایه با فعالیت های استان ها در مسیر رشد و توسعه قرار دارد

سرپرست کمیته جوانان در جمع روسای کمیته های جوانان استان ها گفت:با فعالیت های شما در استان ها و اجرای دقیق برنامه ها می توان به آینده موفق فوتبال پایه امیدوار بود.

معینی: فوتبال پایه با فعالیت های استان ها در مسیر رشد و توسعه قرار داردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی- سرپرست کمیته جوانان گفت: از حضورتان در این نشست یک روزه تشکر می کنم. بدون شک فعالیتهای شما عزیزان باعث شده تا فوتبال پایه در مسیر رشد و توسعه قرار داشته باشد و با اجرای برنامه های دقیق از سوی کمیته جوانان استان ها شاهد عملکرد مطلوبی در بخش پایه باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: با هدف ارائه طرح استعدادیابی و مسابقات در رده سنی جوانان این نشست تشکیل شده و پس از بررسی در خصوص دو موضوع فوق، جمع بندی نهایی و در نهایت اجرای برنامه ها را در دستور کاری خود قرار می دهیم.

معینی در پایان گفت: طی هفته گذشته در سمینار دو روزه ای که به میزبانی شهر هیروشیمای ژاپن برگزار شد حضور داشتم. در این سمینار در خصوص اجرای طرح برنامه های مختلف در فوتبال جوانان صحبت و مقالاتی ارائه شد که آن را در اختیارتان قرار می دهم تا متوجه شوید که در دنیا اهمیت به بخش فوتبال در سنین پایه مخصوصا جوانان تا چه حدی مهم مثمر ثمر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
komeyl
۱۹:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
باسلام.من متولد85/9/8هستم.4سال در یک باشگاه رسمی در کرج بازی کردم.من در ماهدشت کرج زندگی می کنم و میخواهم در باشگاهی بازی کنم که در کرج قرار داشته باشد.با تشکر.
آخرین اخبار