مشکلات ورزشکاران دوومیدانی فراتر از مشکل شخصی است

ارزنده:به وزارت آمدیم چون کارد به استخوان‌مان رسیده بود

رکورددار پرش طول کشورمان گفت:باید گفت مشکلات ورزشکاران رشته دوومیدانی بسیار وسیع تر از مشکلات شخصی بوده است.

محمدارزنده در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نشست برگزار شده با نصراله سجادی معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از فرصتی که سجادی به ما داد تشکر و قدردانی کنم ما قسمت کوچکی از مشکلات را در بیانیه مطرح کردیم.

باید گفت نشست خوبی با نصراله سجادی داشتیم و می توان به نتیجه این نشست در آینده امیدوار بود. در این نشست معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به حرف ها و دردل های ورزشکاران گوش فرا داد و منتظر این هستیم در آینده چه پیش بیاید.

وی افزود: شما می دانید من به مدت 16 سال است که در دو ومیدانی فعالیت می کنم و نزدیک به 13 سال است که به عضویت تیم ملی دو و میدانی در آمده ام.

تاکنون مشکلات زیادی در رشته پایه و مادر پا برجا بوده اما در آن حد نبوده که ورزشکاران بیانیه صادر کنند .مشکلات ما فراتر از بحث مالی است و حتی قطع شدن حقوق‌ها هم آنقدر دردناک نبود که جزء اولویت‌های ما باشد. کارد به استخوان‌مان رسیده بود که به وزارت ورزش آمدیم و از وعده وعید‌های فدراسیون خسته شده بودیم.معتقدم ورزشکاران دو و میدانی در این نشست مشکلات شان را مطرح کردند و صحبت های تاثیرگزاری در این نشست بیان  شد. البته شخص سجادی در ارتباط با حل مشکلات توضیحاتی را ارائه دادند و قرار است نصراله سجادی هفته آینده تصمیم نهایی را درباره اعتراض ورزشکاران اعلام کند.
 
ارزنده در ادامه با پرداختن به مشکلات و این که چه مرجعی به این کمبودها و رفع آن باید رسیدگی کند، تصریح کرد: اگر فدراسیون را مسئول حل این مشکلات قلمداد کنیم و بپرسیم که چرا فدراسیون این مشکلات را حل نمی کند به طور قطع فدراسیون برای خودش توجیهاتی دارد اما اگر خواستار افتخار آفرینی ورزشکاران مدال آور هستند باید وزارت ورزش در راستای مرتفع کردن آنها تلاش کند.
 
قهرمان پرش طول کشورمان با اشاره به مشکلات گروهی دو و میدانی کار کشورمان عنوان کرد: اگر مشکل یک یا دو ورزشکار بود می توان گفت که مشکل شخصی بوده است اما همه ورزشکاران با آن مواجه هستند و باید بگویم مشکلات ورزشکاران فراتر از مسائل شخصی است و نیاز به بررسی مسئولان دارد. 

وی یاد آور شد:امیدوارم مشکلات ورزشکاران دو ومیدانی در راستای درخشش مدال آوری آنها در مسابقات بین المللی گام برداشته شود.  

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.