بوشهر:

تغییر چارت تشکیلاتی دانشگاه علوم پزشکی

معاون مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت گفت: چارت تشکیلاتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تغییر می‌کند.

تغییر چارت تشکیلاتی دانشگاه علوم پزشکیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیشرفت چشمگیری در زمینه تشکیلات داشته است اما توانایی پیشرفت هرچه بیشتر در این حوزه را دارد.

علی‌اکبر عابدی بابیان اینکه چارت تشکیلاتی که هم‌اکنون در دانشگاه‌ها استفاده می‌شود قدیمی بوده و آنچه را که متناسب با محیط است در آن‌ها اصلاح‌نشده افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز باید تغییراتی در چارچوب‌هایی چارت تشکیلاتی معاونت‌های خود مانند بهداشت، درمان، غذا و دارو و آموزش صورت دهد.

وی تصریح کرد: وضعیت نمودار در این دانشگاه مربوط به سال‌های ۷۵ و ۷۶ بوده و در حال حاضر جدیدترین تشکیلات در ارتباط با واحدهای ستادی از وزارتخانه دریافت شده و سعی می‌شود بر اساس نموداری که به تائید وزیر بهداشت و اعضای هیات امنا رسیده و پس از گرفتن نظرات همکاران در معاونت‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اقدامات لازم برای تنظیم تشکیلات جدید انجام شود.

معاون مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مرز دریایی وسیعی با خلیج‌فارس داشته و از بنادر متعددی برخوردار است این بنادر به‌عنوان شاخص خاص در تنظیم تشکیلات موردتوجه قرار خواهد گرفت.

عابدی خاطرنشان کرد: تعدد شهرستان‌ها، مسافت شهرهای مختلف استان از یکدیگر و نیز پراکندگی جمعیت ازجمله شاخص‌های دیگر استان بوشهر است که در تنظیم تشکیلات جدید موردتوجه قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: بیمارستان‌ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز آموزشی و واحدهای بهداشتی درمانی ازجمله واحدهایی هستند که تشکیلات آن‌ها موردنظر است.

معاون مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اطلاعات مربوط به بیمارستان‌ها را در سامانه‌ای به اسم سابنا (سامانه برآورد نیروی انسانی) وارد کرده و این در ارزیابی‌ها و تصمیم‌گیری‌های بعدی این دانشگاه بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

عابدی افزود: با توجه به هدف‌گذاری انجام‌شده توسط وزارت بهداشت و نیز برنامه عملیاتی سال جاری، تمامی تشکیلات دانشگاه‌های علوم پزشکی، ستاد، بیمارستان‌ها، دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی و بهداشتی درمانی تا پایان سال ۹۵ باید بازبینی و طراحی شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.