احدی:از تیم ملی کناره گیری کردم نه رقابت های باشگاهی/انتخابی تیم ملی هم ضعف دارد

کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت:تنها از رقابت های ملی کناره گیری کردم و همچنان در مسابقات تور ایرانی و باشگاهی حضور دارم.

احدی : تنها از تیم ملی کناره گیری کردم نه از رقابت های باشگاهی / انتخابی تیم ملی هم ضعف داردمهران احدی بازیکن کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان،در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط این روزهایش این چنین گفت: مدت ها بود که قصد کناره گیری از تیم ملی را داشتم زیرا به دلیل شرایط کاری و تحصیلی دیگر فرصت آن را نداشتم تا مانند گذشته در تمرینات و مسابقات حاضر شوم. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا از تیم ملی کناره گیری کنم. اما باید بگویم که تنها تیم ملی را کنار گذاشتم و همچنان در دنیای تنیس روی میز حضور دارم. 

متاسفانه برخی تصور کردند که من دیگر قصد بازی ندارم.در حالی که این گونه نیست و من همچنان با تیم پتروشیمی بندر امام برای مسابقات لیگ برتر قرارداد دارم و در مسابقات تور ایرانی هم حاضر می شوم. 

وی افزود:مدت ها است که در اردو های تیم ملی شرکت نمی کنم و برخی تصور کرده اند که اتفاقاتی رخ داده است.در حالی که این گونه نبود و من پس از آن که در مسابقات دسته برتر به عنوان نایب قهرمانی دست یافتم به سرمربی تیم ملی و مدیر تیم های ملی گفتم که دیگر نمی توانم در تیم ملی باشم. به همین دلیل قرار بود تا در طی یک مراسم رسمی و به همین مناسبت از تیم ملی کناره گیری کنم که این گونه نشد. 

احدی در خصوص ماموریت جدیدش پس از کناره گیری از تیم ملی هم بیان داشت:فدراسیون تنیس روی میز من و 2 نفر دیگر از پیشکسوتان را به عنوان نماینده انتخاب کرده است تا اردو ها و مسابقات انتخابی تیم ملی را در نظر بگیریم. 
هدف از این ماموریت آن است تا همه چیز زیر نظر گرفته شود و مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت در یک گزارشی به فدراسیون تنیس روی میز ارائه شود تا از دوره های بعدی نقاط ضعف پوشانده و نقاط قوت بیشتر و بهتر شود. 

کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تغییر نحوه انتخابی تیم ملی تمام ضعف ها را پوشانده است یا خیر عنوان کرد:من مطمئن هستم که همچنان نقاط ضعفی وجود دارد که باید پوشانده شود. البته ناگفته نماند که تغییر روش برگزاری مسابقات و اضافه شدن برنامه هایی مانند تور ایرانی و تاثیر آن در رنکینگ ملی و دعوت به انتخابی تیم ملی بسیار خوب بود است اما به هر حال نکاتی وجود دارد که با توجه و ریزبینی و همچنان برنامه ریزی مناسب می توان آن ها را تشخیص داد و در اندک زمانی برطرف کرد. 

مهران احدی در پایان گفت:جا دارد حالا از تمام دوستان، آشنایان، مربیان و... که در این مدت جویای احوال من بودند همیشه مرا حمایت کردند و هیچ گاه مرا فراموش نکردند تشکر کنم. در این سال افراد زیادی بودند که در کنار من حضور داشتند و کمک های زیادی به من کردند.


انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار