از علی دایی شکایت نکردم؛

کامرانی فر:قضاوت زاهدی فر خوب بود/حق وردی محروم نشده است

رئیس دپارتمان داوری گفت:زاهدی فر،قضاوت خوبی در دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا داشت و تصمیمات وی به جا بود.

کامرانی فر: قضاوت زاهدی فر خوب بود/ حق وردی جریمه نشده استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن کامرانی فر درباره شکایت خود از علی دایی اظهار داشت:از علی دایی شکایت نکردم و این موضوع صحت ندارد.

وی درباره اعتراض سرمربی صبا به وقت اضافه دیدار تیمش مقابل صنعت نفت گفت: طبق قانون موجود در فوتبال، وقت اضافه اعلام می شود و باید زمان تلف شده در هر نیمه را در وقت های اضافی محاسبه کنیم و این اتفاق در بازی صنعت نفت و صبا رخ داد و گل در وقت قانونی زده شده است.

کامرانی فر درباره قضاوت جنجالی زاهدی فر در دیدار پرسپولیس و سایپا بیان داشت: زاهدی فر جزو داوران خیلی خوب است و مسابقه روز گذشته،دومین بازی وی در ورزشگاه آزادی بود. وی توانایی فوق العاده بالا و تصمیمات خوبی داشت و داوران هم مثل بازیکنان نیاز به کسب تجربه دارند و امیدوارم باشگاه ها این موضوع را درک کنند.

رئیس دپارتمان داوری درباره اعتراض برانکو به کارت زرد بیرانوند گفت: کارت زرد بیرانوند به خاطر اتلاف وقت بود و ناظران نیز آن را تایید کردند. سیستم های جدید داوری به سمت زیباتر کردن بازی ها می رود و هر چه اتلاف وقت کم تر باشد، فوتبال بهتری خواهیم داشت.

وی درباره خداحافظی محسن ترکی: ترکی افتخار داوری کشور محسوب می شود و برای وی برنامه های زیادی در فدراسیون فوتبال داریم.

کامرانی فر در پایان درباره شایعه محرومیت تورج حق وردی تصریح کرد: اکنون محرومیت و جریمه ای برای او تصویب و اعمال نشده است و باید دید چه تصمیمی در این باره اتخاذ می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار