اهواز؛

خاموشی جاده بنکداران توسط سارقان

رئیس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از سرقت 5 کیلومتر از کابل روشنایی جاده منتهی به بنکداران در شرق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا شکرخدایی، رئیس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز علت خاموشی تیرهای برق بنکداران را سرقت کابل برق در این مسیر بیابانی عنوان کرد و افزود: سارقان شبانه به شبکه روشنایی مسیر بنکداران دستبرد زده و پنج کیلومتر از کابل زمینی این مسیر را با شگردهای خاص دزدیدند.

وی گفت: هنوز ردپا یا سرنخی از سارقان که برای چندین بار است که کابل های برق شبکه را در مناطق کلانشهر اهواز به سرقت می برند به دست نیامده است.

رئیس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اینکه هنوز میزان خسارت وارده ناشی از سرقت کابل برق مسیر بنکداران اهواز تعیین نشده است از برنامه شرکت برق اهواز برای احداث کابل هوایی خودنگهدار در این مسیر خبر داد و افزود: شبکه کابل هوایی خودنگهدار می تواند تا حدودی از دسترسی سارقان به شبکه بکاهد.

شکرخدایی خواستار حفاظت از شبکه برق مسیر توسط صنف بنکداران اهواز شد و بیان داشت: شرکت برق اهواز نمی تواند پای هر تیر برق مامور حفاظت بگمارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.