با حضور برترین های صنعت در کشور؛

اولین نمایشگاه خودرو بوشهر برگزار می‌شود

نخستین دوره نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته با حضور برترین ها در بهمن ماه در بوشهر برگزار می شود.

اولین نمایشگاه خودرو بوشهر برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر عامل شرکت نمایشگاههای استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در فضایی به متراژ 4000 متر مربع با حضور جمعی از خودروسازان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو و واردکنندگان این صنعت برپا می شود.

مهرداد ابراهیمی ادامه داد: در سالن خلیج فارس تولیدکنندگان، توزیع کنندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو از سراسر کشور و در سالن لیان خودرو سازان گرد هم جمع می آیند.

وی افزایش ارتباط میان تولیدکنندگان، فروشندگان و خریداران خودرو، معرفی کالاهای با کیفیت ساخت داخل و زمینه ساز برای تبدیل بوشهر به یکی از مهمترین مبادی ورود خودرو خارجی به کشور را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

ابراهیمی ادامه داد:در این نمایشگاه که نخستین دوره خود را طی می کند خودروسازان آخرین محصولات خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت و در حاشیه این نمایشگاه جشنواره خودروهای کلاسیک نیز برگزار می شود.

گفتنی است در جلسه ای که در محل سالن اجتماعات نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر با حضور جمعی از  مدیران نمایندگی های خودرو، نمایشگاه داران و وارد کنندگان خودرو برگزار شد بر لزوم حضور پر رنگ شرکت های بومی در این نمایشگاه تاکید شد.

نخستین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته از 14 تا 17 بهمن ماه در ساعت 17 تا 22 در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر آماده پذیرایی از علاقمندان این صنعت خواهد بود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.