ایلام؛

یک میلیارد ریال در اختیار مدارس استثنایی استان

استاندار استان بر شناسایی استعدادهای دانش آموزان استثنایی تاکید کرد و گفت: یک میلیارد ریال اعتبار در اختیار مدارس استثنایی استان قرار می گیرد.

یک میلیارد ریال در اختیار مدارس استثنایی استان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، محمدرضا مروارید عنوان کرد: آمار دانش آموزان استثنایی استان به همراه نیازهای آنان به منظور خدمات دهی هر چه بهتر و بیشتر به این افراد باید در اختیار بهزیستی قرار گیرد تا مورد حمایت های لازم قرار گیرند.

وی همچنین بر اهتمام شهرداری های استان به نوسازی و بهسازی مدارس استثنایی و همچنین استاندارد سازی سرویس های بهداشتی مدارس روستایی و عشایری استان تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این اداره کل سال گذشته در زمینه فعالیت شوراهای آموزش و پرورش جزء شش دستگاه برتر کشوری بوده است.
 
علی بیرانوند افزود: با پیگیری های انجام گرفته 90 درصد مصوبات شوراهای آموزش و پرورش استان در حوزه های مختلف عمرانی، آموزشی، فرهنگی تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه مشارکت افراد خیر نقطه قوت آموزش و پرورش و سال به سال در حال افزایش است،ادامه داد: میانگین کمک مردمی در استان یک میلیون و 500 هزار ریال برای هر دانش آموز است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.