کرمانشاه؛

مسمومیت 6نفر بر اثر منواکسیدکربن

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از مسمومیت شش نفر با گاز منواکسید کربن در استان خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اکبر آزادی گفت: طی 24 ساعت گذشته سه مورد مسومیت با گاز منوکسید کربن به واحدهای اورژانس استان گزارش شده است..یک مورد مسمومیت خانوادگی به اورژانس شهرستان هرسین گزارش شد.

آزادی افزود: چهار نفر اعضای یک خانواده در این حادثه دچار مسمومیت شده بودند که با حضور نیروهای اورژانس یک نفر از آنها در محل درمان و سه نفر دیگر به بیمارستان شهدای هرسین منتقل شدند که هم اکنون همه آنها مرخص شده‌اند.

وی گفت :یک مورد مسمومیت با گاز منوکسید کربن در شهرک فجر کرمانشاه گزارش شد که مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و بعد از درمان مرخص شد.یک مورد دیگر مسمومیت با منوکسیدکربن به نیروهای اورژانس گزارش می‌شود که مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شده است.

آزادی با اشاره به افزایش حوادث مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در این فصل از سال، از همه افراد خواست در استفاده از وسایل گرمایشی به طور جد رعایت موارد ایمنی را داشته باشند.

آزادی همچنین توصیه کرد: افراد در صورت مشاهده علائم سرماخوردگی و نیز سرگیجه و حالت تهوع حتما وسیله گرمایشی را بررسی کرده و درب‌ها و پنجره‌ها را بازگذاشته و به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه کنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.